خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جمع فرهنگیان تاکستان:

تلاش کرده ام به عنوان زبان گویا و نماینده فرهنگیان باشم

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم بزرگداشت هفته معلم شهرستان تاکستان حضور یافت و ضمن تجلیل از زحمات و خدمات بی نظیر فرهنگیان ، سخنانی پیرامون جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش در جامعه ایراد نمود.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۳۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهارداشت : در شهرستان تاکستان با همگرایی و صمیمیتی که مشاهده می گردد شاهد اقدامات موثر و مفیدی بوده ایم.
وی افزود : مردم تاکستان ، مردم نجیب ، شفاف و صادقی هستند که بنده خود هموراه مدیون این مردم عزیز می دانم.
قاسمی با اشاره ضرورت توجه همه دستگاه ها به آموزش و پرورش ، از افزایش اعتبارات تملک دارایی آموزش و پرورش ، از 9درصد به 15درصد خبرداد و گفت : پیشنهاد بنده به استاندار قزوین این بوده که این اعتبارات به 20درصد برسد تا بتوانیم پروژه های آموزش و پرورش را به سرانجام برسانیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید نمود : همیشه در حضور مسئولین و تریبون های کشوری تلاش کرده ام به عنوان زبان گویای فرهنگیان بزرگوار باشم و این امر را به عنوان بزرگترین افتخار خود در دوره مسئولیت می دانم.
سالار قاسمی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به معیشت فرهنگیان ، اظهار نمود : اجرای مرحله دوم رتبه بندی معلمان ، مورد انتظار و توقع فرهنگیان است.
وی خاطرنشان کرد : مهمترین حوزه ای که بایست از 9درصد ارزش افزوده اختصاص یابد آموزش و پرورش است زیرا که بالاترین ارزش افزوده در آموزش و پرورش ایجاد می گردد.
قاسمی به مشکلات بازنشستگان آموزش و پرورش اشاره نمود و گفت : در این خصوص دولت به مجلس پیشنهاد داد که از صندوق توسعه ملی ، پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت گردد که متاسفانه این امر با مخالفت کمیسیون تلفیق مواجه شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تاکید نمود : همگی شاگرد معلم و آموزش و پرورش هستیم بنابراین تکریم معلم بر عهده همه آحاد جامعه است.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها