خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن عنوان کرد:

سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت را به ارمغان آورده اند

امام جمعه بندرترکمن با قدردانی از زحمات وزارت اطلاعات، گفت: وزارت اطلاعات طی پنج سال گذشته با کشف بیش از 400 تن انواع مواد مخدر و کشف 126 لابراتوار مواد مخدر صنعتی از گرفتار شدن ده‌ها هزار جوان در دام اعتیاد جلوگیری کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۱۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه شهرستان ترکمن، با اشاره به سالروز سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار کرد: امام راحل در خصوص وزارت اطلاعات فرمودند از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که افراد متعهد، متدین و شخصیت‌های روحانی در چنین وزارتخانه‌ای هستند، کارکنان وزارت اطلاعات باید منزه، مستقل و متقی باشند سربازان گمنام ما هستی خود را فدا می‌کنند و نام و نشانی نمی‌خواهند.

وی با اشاره به فرامین امام خامنه ای (مدظله العالی) درباره وزارت اطلاعات، گفت: معظم‌له اعتقاد دارند وزارت اطلاعات تاکنون خالص و صالح باقی مانده و پایگاه عظیم مبارزه با جهاد است و می‌فرمایند: «من به مجموعه وزارت اطلاعات اعتماد مستحکم دارم، وزارت اطلاعات باید 100 درصد انقلابی بماند و انقلابی عمل کند و یک جناح بیشتر ندارد که آن جناح انقلاب است.»

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه امنیت امروز جامعه ما رهاورد دستگاه‌های مختلف است که ازجمله این دستگاه‌ها وزارت اطلاعات است که با مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) آرامش و امنیت را به ارمغان می‌آورند، بیان کرد: وزارت اطلاعات طی دهه‌های گذشته در راستای تأمین آرامش و امنیت مردم بیش از 200 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

منصوری با بیان اینکه بسیاری از توفیقات مرهون همکاری مردم با دستگاه‌های اطلاعاتی است، اذعان کرد: وزارت اطلاعات در چند سال گذشته موفق به انهدام 350 گروه تروریستی، کشف چندین تن مواد منفجره، کشف 250 جلیقه و کمربند انتحاری و انهدام چند صد باند اشرار شده و زحمات زیادی کشیده است.

وی از کشف 165 پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز توسط وزارت اطلاعات در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: وزارت اطلاعات در پنج سال گذشته با کشف بیش از 400 تن انواع مواد مخدر اعم از صنعتی، سنتی، دست‌ساز و ... و کشف 126 لابراتوار مواد مخدر صنعتی از آلودگی ده‌ها هزار جوان به اعتیاد جلوگیری کرده است.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به اقدامات وزارت اطلاعات در مسائل مختلف اعم از زمین‌خواری، قاچاق کالا، کشف شبکه‌های پیچیده جاسوسی، فساد دینی، اخلاقی و ضد دینی، پیشگیری از انفجارها، جلوگیری و منصرف کردن برخی افراد از پیوستن به داعش و ...، گفت: وزارت اطلاعات با ورود در مباحث مختلف و با همکاری دستگاه‌های دیگر امنیت را در جامعه ایجاد می‌کند که جای قدردانی دارد.

منصوری با گرامیداشت هفته معلم، ابراز کرد: نخستین و بزرگ‌ترین معلم عالم خداوند است که کتاب آن قرآن کریم است و شاگردان آن مردم جهان هستند.

وی معلمی را شغل انبیاء دانست و یادآور شد: معلمان در جامعه بسیار اثرگذار هستند طوری که روانشناسان و جامعه‌شناسان معتقدند در تربیت سه محور پدر و مادر، معلم و اجتماع نقش دارند که نقش معلم مهم‌تر از دو محور دیگر است.

امام جمعه بندرترکمن معلم را همچون باغبان خواند و گفت: معلم باید نسبت به موقعیت خانوادگی، اخلاقی و شخصیتی دانش‌آموزان آشنا شود و بر اساس آن عمل کند، در یک باغ که انواع مختلف درختان وجود دارد رسیدگی به هرکدام از درختان متفاوت است که باغبان باید نسبت به آن آشنا باشد.

منصوری رفتار، گفتار و کردار معلم در کلاس را برای دانش‌آموز الگو دانست و خاطرنشان کرد: درصورتی‌که معلم موفق باشد و مدیریت قوی داشته باشد می‌تواند شاگردان بزرگی تربیت کند و اگر مشکل داشته باشد در انحراف دانش‌آموزان نقش خواهد داشت.

وی شهید مطهری را یکی از بزرگ معلمان انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: خداوند روح شهید مطهری و روح 7 هزار معلم شهید و 36 هزار دانش‌آموز شهید را شاد کند/فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار