خبرهای داغ:
سردار غلامرضا سلیمانی:

سردار عرب‌پور بیش از 8 سال با تلاش جهادی اقدامات مؤثری در لشکر 14 انجام داد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: سردار عرب‌پور بیش از 8 سال با تلاش جهادی و دلسوزانه اقدامات مؤثری در لشکر 14 امام حسین(ع) انجام داد و مهم‌تر این‌که بخش بسیار زیادی از این مأموریت‌ها در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۳۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی امام حسین (ع) با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت اظهار داشت: سپاه استان اصفهان وظیفه پشتیبانی و تأمین نیرو و زیرساخت‌های لازم برای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را به‌عهده دارد و با اقتدار نیز به راه خود ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: اولویت نخست سپاه استان اصفهان در حمایت از لشکر امام حسین (ع)، مأموریت این لشکر محسوب می‌شود و پس از آن تکریم کارکنان و خانواده‌های کارکنان و نیرو‌های وظیفه در قدم‌های بعدی قرار دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: سردار عرب‌پور بیش از ۸ سال با تلاش جهادی و دلسوزانه اقدامات مؤثری در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) انجام داد و مهم‌تر این‌که بخش بسیار زیادی از این مأموریت‌ها در دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سلیمانی به ویژگی‌های برجسته هاشم‌پور به‌عنوان فرمانده جدید لشکر امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: هاشم‌پور به‌مدت ۱۵ سال در لشکر مقدس امام حسین (ع) خدمت خالصانه کرد و پس از خدمت در سپاه استان اصفهان فرماندهی یگان امنیت ذوالفقار را به‌عهده گرفت که در اغتشاشات سال گذشته نیز رشادت‌های فراوانی از خود نشان داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها