خبرهای داغ:
برگزار شد:

همایش تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه استان

همایش تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه استان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۵۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه همایش تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه استان با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی درا ین مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی سپاه و گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: از دلایل موفقیت‌ها و ماندگاری شهید مطهری انس با قران به صورت متفکرانه و توسل به اهل بیت و همچنین احترام به پدر و مادر و اخلاص ایشان بوده است و ما به عنوان مربی اگر میخواهیم کلام ما تاثیر گزار باشد باید به این ویژگی‌ها توجه کرده و پایبند باشیم.
نماینده، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) درمورد خصوصیات مربیان عقیدتی گفت: براساس قرآن مربی ویژگی‌های فراوانی دارد ازجمله اینکه مربی کسی است که مردم را به سوی صراط مستقیم درمقابل راه‌های انحرافی هدایت کند چراکه انسان همواره درمقابل راه‌های انحرافی قرار دارد.
حجت الاسلام معبودی ادامه داد: انسان فراز و فرود‌های بسیاری دارد هم میتواند به خدا برسد و هم میتواند به قعر جهنم برود لذا نیاز دارد که راه مستقیم به او همواره یادآوری شود.
وی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های یک مربی این است که باید محدوده‌های ممنوعه را بیان کند همچنین مربی باید نعمت‌های الهی را برای مردم بیان و یادآوری کند لذا یکی از راه‌های خداشناسی یادآوری نعمت‌ها است
نماینده ی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) افزود: ویژگی دیگر یک مربی این است که حق و باطل را باهم نیامیزد لذا مربی ابتدا باید خودش عامل به حق باشد تا بتواند دیگران را به سمت حق هدایت کند.
وی در ادامه متذکر شد: مربی باید به متربی اجازه‌ی اظهار نظر بدهد و در نهایت نتیجه‌ی کار مربی باید هدایت متربی از ظلمات به سمت نور باشد و اگر به این شکل نباشد باید دانست که کار انجام شده یادر راه رضای خدا نبوده ویا از شیوه‌های نادرست درکار‌ها استفاده شده است
لازم به ذکر است درپایان از مربیان و هادیان سیاسی تجلیل به عمل آمده و ازآن‌ها قدردانی شد.
۱۰۰۵/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها