خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

ضرورت برخورد قاطع با خبرنگار هتاک به ثامن الحجج(ع)

امام جمعه بندرترکمن خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با روزنامه نگار هتاک «جهان‌صنعت» شد و گفت: وقتی مسؤولان ما در مناظرات برای به دست آوردن چند رأی با امام رضا (ع) شوخی کرده و برای پست‌های دنیایی به حضرت بی‌حرمتی می‌کنند از جوانان چه انتظاری است.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۹۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه شهرستان ترکمن، با اشاره به توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) توسط روزنامه‌نگار هتاک روزنامه جهان‌صنعت، اظهار کرد: این روزنامه‌نگار هتاک قبلاً نیز در توئیت‌های خود به اسلام حمله کرده بود و گفت: «چرا سگ نجس است؟ اگر سگ نجس است برای من که مسلمان نیستم چه فرقی می‌کند.»

وی تصریح کرد: وقتی مسؤولان ما در مناظرات برای به دست آوردن چند رأی با امام رضا (ع) شوخی می‌کنند و برای پست‌های دنیایی به حضرت بی‌حرمتی می‌کنند از جوانان چه انتظاری است.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه روزنامه‌نگار هتاک جهان صنعت در اعترافات خود عنوان کرده که مخاطبش از این سخنان آیت‌الله علم‌الهدی بوده نه امام رضا(ع)، بیان کرد: چرا باید این سید والامقام، که دلسوزانه به مسؤولان تذکر داده و مسائل را عنوان می‌کنند اینطور مورد تهمت قرار ‌دهند و علیه ایشان جوسازی ‌کنند؟

منصوری از مسؤولان دستگاه قضایی خواستار برخورد با این روزنامه‌نگار هتاک و مدیرمسؤول این روزنامه براساس قانون شد و تأکید کرد: قوه قضاییه براساس قانون ماده 513 قانون مجازات اسلامی با این جوان هتاک برخورد کند و اشد مجازات را برای وی قرار دهد تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه دشمن برای تضعیف نیروی انتظامی نقشه‌ای کشیده که از کشف حجاب خطرناک‌تر است، متذکر شد: دشمن در فضای مجازی به‌شدت برای تضعیف نیروی انتظامی مانور می‌دهد و برخی دختران و زنان عمداً با دوربین‌هایی که بر روی لباس‌های خود نصب می‌کنند قصد دارند با جوسازی نیروی انتظامی را از بین ببرند.

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: ابتدا باید دقت کرد که  در فیلم‌های مشابه که از برخورد نیروی انتظامی به بیرون نشر داده می‌شود بخش‌هایی از آن حذف شده و هر جایی که به نفع آنها باشد منتشر می‌شود، از طرفی چرا افراد با برخورد تند و هتاکانه خاطی که این چنین با مأمور نیروی انتظامی برخورد کرد و وی را مورد فحاشی قرار داد توجه ندارند، فرض کنیم در این حادثه مأمور نیروی انتظامی اشتباه کرد آیا این اتفاق باید موجب شود که اصل خدمت خالصانه و صادقانه نیروی انتظامی زیرسوال برود.

منصوری متذکر شد: وزیر کشور و برخی آقایان نمایندگان مجلس که از این حادثه حمایت کردند آیا نمی‌دانند کشف حجاب براساس ماده 638 و 639 قانون تعزیرات جامعه اسلامی جرم محسوب می‌شود؟ چرا برخی برای چند رأی قانون اساسی را زیرپا می‌گذارند و بر خلاف قرآن کریم و آیات و روایات عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه مگر گاهی اوقات مسؤولان کشورمان اشتباه نمی‌کنند، یادآور شد: جای تأسف است که وزیر کشور به خاطر یک دختر بی‌حیا و بی‌حجاب که برخلاف قرآن کریم، اهل بیت (ع) و وصیت امام راحل و شهدا عمل کرده دستور پیگیری می‌دهند این در حالی است که آقای جهانگیری، معاون رئیس‌جمهور بارها هنگام عصبانیت به عده‌ای توهین کرده یا آقای آخوندی میکروفون یکی از خبرنگاران را پرت و به جامعه خبری توهین کرد و یا در جایی دیگر وزیر بهداشت و درمان هنگام عصبانیت به مسؤولان یکی از شهرها فحش داد، چگونه برخی آقایان در این موقعیت‌ها پیگیری نداشتند ولی امروز در حادثه مأمور نیروی انتظامی دستور پیگیری می‌دهند.

امام جمعه بندرترکمن خاطرنشان کرد: آیا مسؤولان قسم نخوردند که برخلاف جرم حرکت کنند، آیا از نظر آنها کشف حجاب جرم نیست؟ چرا مسؤولان به این مسائل بی‌توجه‌اند؟ آقایان لیبرال چه نقشه‌ای در سر دارند، امروز مردم باید بیدار باشند و نگذارند عده‌ای نیروهای ارزشی را قلع و قمع کنند.

منصوری با بیان اینکه متأسفانه اصل هشتم قانون اساسی که امر به معروف و نهی از منکر بود را راکد گذاشتند و امروز می‌خواهند برخوردهای قانونی دیگر را حذف کنند، تأکید کرد: برخی می‌خواهند اقتدار نیروی انتظامی را بشکنند و بگویند نیروی انتظامی از مردم جدا است و نیروهای ارزشی را خسته و در دل آنها ترس ایجاد کنند.

وی بیان کرد: جای تأسف دارد که برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خلافکاران حمایت می‌کنند البته بعضی نمایندگان مجلس مانند آقای مطهری نیز از نیروی انتظامی حمایت کردند و گفتند تضعیف نیروی انتظامی به نفع نظام و مردم نیست.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به فرامین امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر اینکه اقتدار نیروی انتظامی باید حفظ شود، گفت: آیا با این بی‌حرمتی که به نیروی انتظامی می‌شود و مسؤولان کشورمان اینطور از مجرمان و خلافکاران حمایت می‌کنند اقتدار نیروی انتظامی حفظ می‌شود؟

منصوری از قوه قضاییه خواستار برخورد با مسؤولان لیبرال و بی‌توجه شد و افزود: دستگاه قضاء با برخی مسؤولان لیبرال و بی‌توجه که از خلافکاران حمایت می‌کنند برخورد قاطع و جدی داشته باشد/فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار