مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:

حضرت علی‌اکبر(ع) الگویی کامل برای نسل جوان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک حضرت علی‌اکبر(ع) را الگویی کامل برای نسل جوان دانست و گفت: ما باید جان نثاری، فداکاری و دفاع از ولایت را از حضرت علی اکبر(ع) بیاموزیم.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۸۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) در جمع نیروهای وظیفه این ناحیه مقاومت به شرح سیره آن حضرت پرداخت و گفت: شجاعت و دلاوری حضرت علی‌اکبر(ع) و بصیرت دینی و سیاسی ایشان، در سفر کربلا به ویژه در روز عاشورا تجلی کرد.

وی افزود: ما باید جان نثاری، فداکاری و دفاع از ولایت را از حضرت علی اکبر(ع) بیاموزیم و با پیروی و الگوبرداری از سیره اولین شهید بنی‌هاشم در روز عاشورا، مکتب شهادت و فرهنگ ایثارگری را پویا و زنده نگه داریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ، تفکر بسیجی و ایثار در جامعه ما حاکم باشد و مردم ما هوشیار و با بصیرت و مطیع امام و مقتدای خویش باشند دشمن نمی تواند ملت ما را تهدید کند.

حجت‌الاسلام عبدی پیرامون نقش سربازان در حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی، گفت: سربازان عزیز ما با الهام گرفتن از راه شهدای مدافع حرم، پاسدار حریم عزت و کرامت مردم این سرزمین هستند.

وی خاطرنشان کرد: دوران خدمت سربازی یک برهه تاثیرگذار در زندگی فردی و اجتماعی جوانان است که تجربیات حاصل از آن می تواند موفقیت فرد را در آزمون های زندگی تضمین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات