خبرهای داغ:
توسط مسوول عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین صورت گرفت:

تبیین برنامه های هفته عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

مسوول عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، دیدار از حلقه های صالحین، سخنرانی های سیاسی، جلسات هم اندیشی قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب را برخی دیگر از عناوین برنامه های هفته عقیدتی برشمرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۹۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

سید حسن موسوی مسوول عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به برنامه های هفته عقیدتی بیان کرد: معاونت عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی و بزرگداشت مقام شهید مطهری و معلم برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است.
وی گفت: ایجاد فضای مناسب برای ترویج اندیشه‌های اسلامی و تشریح و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و نقش مردم در شکل‌گیری و استحکام‌بخشی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش مردم و مشارکت عمومی در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت و تداوم آن و ویژگی‌های انقلابی گری و انقلابی ماندن با توجه بیانات مقام معظم رهبری و در پیش برد اهداف نظام، محوریت این برنامه‌هاست.
موسوی تصریح کرد: تبیین فرایند انقلاب اسلامی با تأکید بر نقش دولت اسلامی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف و ایجاد امنیت پایدار و نقش مردم در امنیت پایدار نظام اسلامی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این هفته از دیگر اهداف این برنامه ها به شمار می‌رود.
مسوول عقیدتی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: بزرگداشت مقام شهید مطهری و معلم و عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان قزوین و برگزاری ۷ نشست با عناوین تبیین آثار شهید مطهری، تبیین عقاید و افکار شهید مطهری، تجلیل از فرماندهان، مربیان و سرگروه های صالحین بسیجی، برگزاری نشست های بصیرتی، روشنگری و تعالی در حوزه‌های مقاومت از برنامه‌های این هفته است.
موسوی دیدار با امام جمعه، مسابقه کتاب‌خوانی از آثار شهید مطهری، برنامه‌های فرهنگی و محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های این عنوان کرد.
وی، در ادامه خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، دیدار از حلقه های صالحین، سخنرانی های سیاسی، جلسات هم اندیشی قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب را برخی دیگر از عناوین برنامه های هفته عقیدتی برشمرد.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها