خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

شاهراه اقتصاد جهان در دستان ایران است

استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در قزوین گفت: ایران اسلامی با قرار گرفتن در منطقه راهبردی تنگه هرمز شاهراه اقتصادی دنیا را در دست دارد و به عنوان عامل ثبات در منطقه جریان نفت را امنیت بخشیده است.
کد خبر: ۹۰۰۷۹۸۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی در جمع مسئولان و فرماندهان انتظامی و نظامی استان ضمن تبریک روز ارتش گفت: ایران با قرار گرفتن در منطقه استراتژیک تنگه هرمز شاهراه اقتصادی دنیا که همان جریان نفت است را بر عهده دارد و با حضور مقتدرانه خود در تامین امنیت جریان نفت نقش به سزایی دارد.
وی در ادامه ضمن رویکرد اقتدار گرایی برای بازدارندگی و دفاع همه جانبه گفت:از آغاز انقلاب تا کنون حملات بی سابقه ای را علیه ایران برنامه ریزی کردند و استکبار با تمام توان خود به میدان آمده تا انقلاب را ساقط کند و در ابتدای انقلاب نسیز توطئه هایی برای انحلال ارتش شکل گرفت که خنثی گردید و ارتش با رمز مردمی بودند و ولایتمداری از همه بحرانها عبور کرد.
زاهدی اظهار داشت: دشمنان انقلاب با تحمیل جنگ 8 ساله که طولانی ترین جنگ یک قرن اخیر بود تمام توان خود را به کار گرفتند تا بتوانند ریشه انقلاب را بزنند اما موفق نشدند و در حال حاضر هم با تحریم و تهدید وارد شده اند که ما باید هوشیار باشیم زیرا دشمنان با رنگ و شمایل مختلف ظاهر می شوند تا بتوانند در لباس موجه به انقلاب ضربه بزنند.
استاندار قزوین در ادامه افزود:در حال حاضر هم جریان نفت که اقتصاد دنیا و غرب را تامین می کند به نفع غرب در جریان بوده و از ابتدای انقلاب 57 به دنبال رعب و ترس هستند تا مانع گسترش تفکر انقلاب در منطقه شوند.
وی در پایان گفت: ارتش با تقویت خود اقتدار ایران اسلامی را به همراه سایر قوای مسلح رقم خواهد زد از شاخصه ارتش انقلابی ولایتمداری و مردمی بودن آن است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها