شهردار اسکو خبر داد؛

شهرداری اسکو با اتکا به توانمندی داخلی 20 گونه گل تولید کرده است

شهردار اسکو در حاشیه بازدید از گلخانه شهرداری، از خودکفایی شهرداری با تولید بیش از ۲۰ گونه گل های فصلی با هدف صرفه جویی در هزینه ها خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۱۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو،  بابک شریفی با اعلام اینکه شهرداري اسکو به دنبال توسعه و گسترش فضاي سبز در كل محدوده شهر بوده تا همه شهروندان بتوانند از نعمت فضاي سبز يكسان بهرمند شوند، افزود: به همت واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری اسکو و کارکنان پرتلاش این واحدها با تجهیز و مدیریت گلخانه این شهرداری و پرورش گل و گیاه، شهرداری اسکو برای ایجاد فضای سبز و کاشت گل و گیاه در بلوارها و باغچه‌های میادین سطح شهر به خودکفایی رسید.

وی ضمن تشکر از فعاليت‌ها و تلاشهاي صورت گرفته در جهت خودکفايي توليدات گياهي در واحد فضاي سبز شهرداري اسکو با تولید ۲۰ هزار بوته گل با اتکاء بر توانمندی داخلی، عنوان کرد: بايد توجه بيشتري به توسعه و همچنين ترميم وضع موجود فضاي سبز سطح شهر صورت پذيرد.

شریفی با اشاره به اینکه شهرداري اسکو به دنبال توسعه و گسترش فضاي سبز در كل محدوده شهر است تا كليه شهروندان بتوانند از نعمت فضاي سبز يكسان بهرمند شوند، اظهار داشت: يکي از انتظارات شهرداري از شهروندان حفظ و نگهداري از منابع موجود فضاي سبز سطح شهر مي باشد تا شاهد شهري زيبا باشيم.

شهردار اسکو در کنار افزايش سرانه فضاي سبز به عنوانضروريت هاي شهر، مديريت و نظارت در امور مرتبط با فضاي سبز را نيز امري ضروري دانست.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار