خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس:

حلقه محاصره رژیم صهیونیستی تنگ‌تر شده است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی ،امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به رخدادهای اخیر منطقه غرب آسیا، گفت: حلقه محاصره رژیم صهیونیستی تنگ‌تر شده است.
کد خبر: ۹۰۰۷۵۲۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جمع نخبگان و فرهیختگان فرهنگی و سیاسی شهرستان گنبدکاووس در حسینیه اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه امروز منطقه غرب آسیا به شدت تحت تاثیر برخی رخدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی است، اظهار کرد: به لطف خدا و با هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت تمامی معادلات به نفع اندیشه انقلاب اسلامی و اندیشه اسلام ناب در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه امروز راهبرد اصلی دشمنان انقلاب و اسلام ناب طراحی و بهره‌مندی از معامله بزرگ قرن میان آمریکا و رژیم خائن سعودی است، افزود: رژیم سعودی امروز به عنوان یک گاوداری برای آمریکا در عربستان فعالیت می‌کند که هم پول می‌دهد و با خفت و خواری گاو شیرده استکبار خطاب می‌شود.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه استراتژی ایران اسلامی در منطقه غرب آسیا همواره بر اصولی مستحکم و مبتنی بر آموزه‌های اسلامی استوار بوده است، خاطرنشان کرد: هر گاه دشمنان تصور کرده‌اند که در مسیر اهداف انقلاب خللی ایجاد کرده و یا در تحولات منطقه‌ای به پیروزی رسیده‌اند هوشیاری رهبر معظم انقلاب آنها را غافلگیر کرده است.

ترابی با بیان اینکه نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به «اسماعیل هنیه» و حماس در فلسطین تمامی معادلات منطقه را تغییر داد، اضافه کرد: این نامه با وجود شیطنت‌های برخی اعراب و اختلاف‌افکنان منطقه‌ای بار دیگر با هوشمندی رهبر معظم انقلاب باعث شد تا جبهه مقاومت فلسطین به دامن انقلاب اسلامی و جبهه بزرگ مقاومت منطقه‌ای بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب با مواضعی مستحکم و مقاومت هوشمندانه در برابر تحولات منطقه‌ای خط مذاکره را کور کرده است، ادامه داد: امروز با تحولات صورت گرفته چه در حوزه اندیشه و اذهان عمومی در جامعه جهانی و چه در تحولات میدانی حلقه محاصره رژیم صهیونیستی تنگ و تنگ‌تر شده است.

امام جمعه گنبدکاووس همه دعواهای امروز غرب و آمریکا را به دلیل پیروزی‌های انقلابی ملت سوریه دانست و تصریح کرد: دشمنان امروز در چنبره تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حرکت‌های شجاعانه و دلیرانه جبهه مقاومت در منطقه قرار گرفته‌اند و عربده‌های توخالی غرب نیز امروز برای سرپوش گذاشتن بر این موضوع است.

ترابی با اشاره به اینکه برخی درصدد نادیده گرفتن پیشرفت‌های ایران اسلامی و توسعه اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه هستند، گفت: امروز همه دنیا می‌دانند که وضعیت ایران اسلامی نسبت به دهه‌ها و حتی سال‌های قبل در منطقه درخشان‌تر، اثرگذارتر و عزتمندتر است.

وی با اشاره به رویش‌های جدی انقلاب اسلامی و حضور هزاران و میلیون‌ها جوان انقلابی در کشور، تاکید کرد: بدون تردید با این ظرفیت عظیم می‌توان حتی دنیا را نیز متحول کرد و تغییرات بزرگ و باشکوهی را در دنیا ایجاد کرد چه برسد به آنکه کشور عزیزمان را در حوزه‌های مختلف به سمت پیشرفت و توسعه ببریم/فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها