خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

بسیج علمی و پژوهشی آماده ایجاد ارتباط بین نخبگان و مسئولین است

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: پژوهش های علمی زیر ساخت سایر فعالیت ها می باشد و به همین علت باید مورد حمایت و تقویت قرار بگیرد، در این راستا بسیج با توانایی های خود می تواند گام های مستقل و تاثیرگذاری بردارد.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۹۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست خبری سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین صبح امروز (یکشنبه) در سالن شهید آوینی برگزار گردید.
ابراهیم حق وردی لو، مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این نشست اظهار کرد: نامگذاری سال جاری اقدامی به جا و در ادامه اهداف اقتصاد مقاومتی می باشد و همه ارگان ها خصوصا سازمان بسیج علمی و پژوهشی تلاش می کند تا گامی هر چند کوچک در این راستا بردارد.
وی ادامه داد: همه مردم، مسئولین و کار آفرینان و نیز نخبگان جامعه در راستای تحقق شعار سال می توانند گام بردارد و ما نیز در سازمان بسیج علمی پژوهشی در راستای تحقق بخشی به این عنوان با استفاده از نخبگان شبکه ای را راه اندازی کرده ایم تا ان شا الله به صورت جدی پیگیر این شعار باشیم؛ البته تحقق شعار سال ملزم این مطلب است که ما تفکری بسیجی داشته باشیم به این معنا که پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه جهات برای ما حائز اهمیت باشد با این طرز فکر می توان به راحتی با بسیاری از مشکلات مقابله کرد.
حق وردی لو تاکید کرد: پژوهش های علمی زیر ساخت سایر فعالیت ها می باشد و به همین علت باید مورد حمایت و تقویت قرار بگیرد، در این راستا بسیج با توانایی های خود می تواند گام های مستقل و تاثیرگذاری بردارد.
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه صاحب الامر (عج) ابراز کرد: پایان نامه های ارائه شده باید در جهتی باشد که بتواند با مشکلات واقعی تجارت و صنعت به مقابله برخیزد و به معنایی واقعی مشکلی را از میان بردارد، البته در این خصوص باید مسئولین صنعتی و تولید کننده ها نیز این جسارت را داشته باشند که مشکلات خود را شفاف مطرح نماید تا پاسخ واقعی نیز دریافت کنند.
وی با تبیین وظایف سازمان بسیج علمی پژوهشی تبیین کرد: به منظور معرفی تولیدات نخبگان استان ما در نمایشگاه های دانش بنیان سایر استان ها حضور میابیم، برقراری ارتباط بین مسئولین و نخبگان از دیگر وظایف ما می باشد لذا فقط کافی است که مسئولین خواستار این ارتباط باشند.
حق وردی لو در بخش پایانی بیانات خود یادآور شد: بسیج علمی و پژوهشی این آمادگی را دارد تا با مشارکت و همکاری با سازمان ها در راستای توسعه و پیشرفت استان قدمی هر چند کوچک بردارد.
1005/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها