خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه بهار خبر داد

شهید «عاشوری» شهید شاخص سال 97 شهرستان بهار

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه بهار گفت: شهید «محمدحسین عاشوری» که در ۲۱ بهمن ۵۷ به عنوان آخرین شهید انقلاب در استان است، به عنوان شهید سال 97 شهرستان بهار انتخاب شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۸۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

شهید  «عاشوری» شهید شاخص سال 97 شهرستان بهار معرفی شدعلی فاضلی‌پرور در گفتگو با خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان اظهار داشت: با توجه به الگوسازی چهره‌های ساختگی و بی پایه که نقاشی بی‌ریشه‌ای از رسانه‌های هالیود برای تحریف حقیقت قهرمانی است نیازمند معرفی شخصیت‌هایی هستیم که هم در عالم واقع و هم در فضای حقیقت وجودی اصیل با ریشه و الهی باشند.

وی ادامه داد: بنا به اقتضای زمان هر یک از شهدای عزیز ما سر لوحه، الگو و قهرمان‌هایی هستند که جایگزین حقیقی و با اصالت جوانان و اسوه‌ای بی‌نظیر از رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری برای یک هدف مقدس است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه بهار افزود: هر ساله یکی از شهدای بزرگوار را به عنوان الگو و اسوه با توجه به شرایط خاص زمان معرفی می‌شود که این شرایط هر ساله با رویکردها و اقتضائات خاص قابل تغییر است.

وی با اشاره به شهید شاخص شهرستان بهار در سال 97 گفت: امسال که چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است، نظر بر این بود که در استان همدان از شهدای انقلاب، به عنوان شهدای سال معرفی شوند، که شهدای گروه انقلابی ابوذر به عنوان شهدای سال استان و شهید «محمدحسین عاشوری» که در ۲۱ بهمن ۵۷ به عنوان آخرین شهید انقلاب در استان است، به عنوان شهید سال شهرستان بهار معرفی شدند.

فاضلی‌پرورهمچنین با بیان اینکه هر ساله برای معرفی این شهدای شاخص برنامه‌هایی اجرا می‌شود، گفت: سرکشی از خانواده شهید، تولید کلیپ و محتوا، برگزاری یادواره شهید شاخص، چاپ پوستر و ... از جمله برنامه‌هایی است که برای معرفی شهید انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات