مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

معرفت لازم است در اولویّت برنامه ­ریزی­ های ما قرار گیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع کارکنان این سپاه گفت: داشتن معرفت و شناخت نسبت به مسائل مختلف لازم است در اولویّت­ های برنامه ­ریزی ­های ما قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۰۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: تا زمانی که مسئله ­ای برای انسان ناشناخته باشد انسان نمی ­تواند آن را به خوبی انجام دهد و لذّت ­های آن را درک کند که درک لذّت ­ها و زیبایی ­های ایمان نیز به همین صورت است.

وی تصریح کرد: وقتی لذّت ­ها و زیبایی ­های ایمان را متوجّه شویم بهتر می­ توانیم تقوا را شناخته و آن را رعایت کنیم و بالاتر از همه این­ها رضوان الهی است که بالاترین لذّتی است که انسان مؤمن می ­تواند آن را احساس کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان تأکید کرد: شهدا کسانی بودند که زیبایی ایمان را احساس و درک کرده بودند و به همین خاطر نیز به رضوان الهی دست پیدا کردند.

حجت الاسلام دشتی اذعان کرد: کسانی که دارای تقوا و نور ایمان می ­شوند فرقان پیدا می ­کنند و می ­توانند حق و باطل را از هم جدا کنند و در همین راستاست که انسان ­های مؤمن، هدایت­گرند و مردم را با نور ایمان خود هدایت می­ کنند.

وی در ادامه ایمان و علم را دو مقوله متفاوت از هم عنوان و خاطرنشان کرد: علم به معنای دانستن است امّا ایمان به مفهوم باور کردن است و در حقیقت وقتی شما می­ خواهید به علمی دست پیدا کنید متوجّه می ­شوید که هر علمی انتهایی دارد امّا وقتی انسان چیزی را درک می ­کند و به آن ایمان می ­آورد شوق انجام دادن آن برای وی دوچندان می­ شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تأکید کرد: علم همیشه با ایمان و باور همراه نیست به همین خاطر کسانی که مراتب ایمان را کسب می ­کنند احساس یک حیات تازه پیدا می ­کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات