خبرهای داغ:
یک دانشجوی جهادگر:

نیت جهادگران از حضور در مناطق محروم قربت الی الله می باشد

دانشجويان دانشكده علوم پزشكي قزوين يكي از پر كار ترين بخش هاي اردوهاي جهادي هستند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۷۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

دانشجويان دانشكده علوم پزشكي قزوين يكي از پر كار ترين بخش هاي اردوهاي جهادي هستند و در گفتگويي دوستانه با خانم تینا سادات موسوی نیا از بسيجيان حاضر در اردوهاي جهادي در گفتگويي كوتاه با خبر گزاري بسيج درقزوين به سئوالات پاسخ داد.
ابتدا خودتان را معرفی کنید و مختصری در خصوص این اردو بیان نمایید؟
تینا سادات موسوی نیا هستم کارشناس مامایی که به همراه خانم شکری سرپرست تیم پزشکی مامایی را هدایت می کنم در این اردو به صورت داوطلبانه شرکت کرده ایم. تیم مامایی یک مطب اختصاصی را جهت خدمات تدارک دیده و هم قسمتی را برای آموزش و مشاوره ها که شامل گروه سنی نه سال به بالا که برای دوران بلوغ و دوران بزرگ سالی و حتی بعد از دوران سالمندی هم آموزش داده می شوند و در صورت نیاز، درمان افراد در مطب انجام می شود و دارو ها به طور رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد.
انگیزه شما از حضور در این اردوها چیست؟
بعنوان کسی که ششمین سال حضورش را در چنین دوره های تجربه می کند و سعادت داشته ام و این را نوعی خود سازی برای دوستانی که شرکت کرده اند می دانم یعنی کسانی که اینجا حضور دارند یک پله از خود بینی و من بودن جدا هستن و واقعا نیت کلیه اعضا قربت الی الله می باشد.این دوره ها اول برای خود اعضا گروه و در پرتو ان برای محرومین مفید است
از انجام خدمات به محرومین چه حسی دارید؟
واقعیت بدون اغراق این است حسی که از خدمات رسانی به مردمی که بات مام دغدغه هایشان صورت می پذیرد بی نظیر می باشد به طوری که انرژی برآمده از این حس باعث می شود تمام سال را بدون خستگی و ناراحتی سپری کرد. زمانی که این مردم خدمات را دریافت می کنند و در قبال آن از دوستان تشکر می کنند حس بسیار عالی در ما ایجاد می کند حتی اگر این خدمات را وظیفه ما بدانند.
سخن پایانی:
خواهشم از دوستانی که این دوره را تجربه نکرده اند این است که در این اردوها حضور یابند که موجب سعادتمندی می شود و مطمئن هستم که با حضور خود در این دوره انگیزه حضور در دوره های قبل هم در آنان شکل خواهد گرفت و همچنین تشکر ویژه ای از ناحیه بسیج دانشجویی که از ابتدا حمایت کردند جناب اقای بحرانی و سرکار خانم محبیان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی و تمامی دانشجویان که کار اصلی را انجام می دهند دارم.
9001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها