خبرهای داغ:
امام جمعه گنبد در مراسم سالگرد شهید شکوری:

شهدای مدافع حرم عامل اقتدار اسلام ناب هستند

نخستین سالروز شهادت بسیجی شهید مدافع حرم ؛مهدی شکوری عصر دیروز در آستان امامزاده یحیی ابن زیر (ع) گنبد کاووس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ترابی ، امام جمعه ای شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۲۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،امام جمعه گنبدکاووس در نخستین سالگرد سومین شهید مدافع حرم گنبدکاووس شهید مهدی شکوری با اشاره به این مطلب ادامه داد: ما شهدایی داریم که به وسیله آنها مطلب و ایده و عقیده ما نسبت به نظام را از مجموعه دستگاه دیپلماسی، و بروکراسی جدا می کند که اینها شهدای مدافع حرم هستند.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: شهدای مدافع حرم به همه دنیا می گویند که انقلاب یک مسئله است که حتی مقوله ای جدا از نظام دارد و دنیا را فتح می کند.

وی اظهار کرد: خلع سلاح دشمنان و برداشتن ماسک منافقین از برکات خون این شهداست و لیبرال دمکراسی که هزاران بند و تبصره داشت همه آنها به برکت انقلاب و خون شهیدان نقش بر آب شده است.

ترابی در ادامه همچنین با عنوان این مسئله که امروز هر شهیدی که بدون بردن نام ما مرام امام را انتخاب کند همراه ماست اذعان کرد:  امروز نزدیکترین سرباز امام و رهبری سیاهپوستی است که 4 روز در حوزه علمیه قم تحصیل کرده و رفته اسلامی را با نام امام خمینی زنده کرده است و این سرباز انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: منافقی چون آل سعود که نان حرم شریفین را می خوردند امروز به واسطه به رسمیت شناختن اسرائیل آبرویشان در جهان اسلام رفته است و باید تنور انقلاب را به وسیله انقلابیون و کسانی که فداکار هستند و بالاترین افتخارشان گمنامی است، گرم نگه داریم.

امام جمعه گنبد گفت: پرچم موج بزرگ عدالتخواهی و معنویت خواهی که بعد از جنگ صفین با فرماندهی مالک اشتر در سپاه حضرت علی (ع) شکل گرفت و صفی که با شهادت طلبی ، ایثار و عدالتخوهی است ، صف اسلام ناب و حق مقابل ستم است.

وی ادامه داد: صف انسان هایی که مقدمه ظهور را فراهم می کنند این لشکر امروز پرچمش به دوش انقلاب ، مردم و به دوش امام راحل بوده و امروز به دست رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام ترابی با عنوان این مطلب که در  میانملت ایران در باب رهبر ی دنیا، در تاریخ هفت هزار سال تاریخ مکتوب و مدون این ملت  چیزیوجود دارد که این روحیه دوباره در حال بیدار شدن و تاثرگذاری است این روحیه دوباره صف ایجاد کننده شده است.

وی خاطر نشان کرد این روحیه بیدارگر نه به عنوان ملیت و برجسته کردن قومیت و ایرانیت ،بلکه این ویژگی خوب مردم ایران در خدمت اسلام ناب و اهل بیت و ولایی و در صف شعاردهندگان صبح و بیدارکننده توده ها قرار گرفته است.

ترابی افزود: اینها می تواند مقدمه ظهور حضرت بقیه الله اعظم (ارواحنا له الفدا) باشد یعنی اثر بخشی اسلام ناب و ایجاد حرکت آفرینی که در اسلام وجود دارد و به تعبیر امام در آینه یک ملت بزرگ و ریشه دار 22 بهمن را آفریده است.

وی همچنین با اشاره به بالارفتن سرعت تغییرات و تحولات دنیا در سالهای بعد از انقلاب اسلامی گفت: تقریبا هر سه سال ما توانسته ایم خودمان را به مرزهایی برسانیم که خیلی ها هم باور نمی کنند چنین تحولاتی داشته باشیم.

امام جمعه گنبدکاووس ایران اسلامی را دارای یک ایده بزرگ دانست که بایک مفهوم کاربردی روشن ،در دنیا در حال خلع سلاح دشمن است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی آمده است و نظام جهانی به نفع حق را  سامان می دهد. اگر کسی محافظه کار است به تعبیر شهید آوینی بالاترین مقتل انقلاب و کشتارگاه انقلاب محافظه کاری و ترس از مبارز بودن است" و سازکاری و سکوت در مقابل ظلم به مظلومین قرائت امام و شهدای ما از اسلام نیست/قابوس نامه

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها