شریعت نژاد:

کلیات افزایش 20 نفره نمایندگان در مجلس به توافق نرسید

شریعت نژاد درباره افزایش ۲۰ نفری تعداد نماینده های مجلس اظهار داشت: این موضوع چند سالی است که در مجلس مطرح بوده و تاکنون مجلس با کلیات این موافقت نکرده و مباحثی در باره توزیع استانی و منطقه ای برای آن مطرح است.
کد خبر: ۹۰۰۴۱۱۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شمس الله شریعت نژاد درباره افزایش ۲۰ نفری تعداد نماینده های مجلس اظهار داشت: این موضوع  چند سالی است که در مجلس مطرح بوده و تاکنون مجلس با کلیات این موافقت نکرده و مباحثی در باره توزیع استانی و منطقه ای برای آن مطرح است.

وی افزود: برای استان مازندران  پیش بینی برای افزایش یک نماینده  شده اما بین شهر های غرب مازندران با آمل  بر سر این مسئله اختلاف وجود دارد زیراشهر آمل حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت و اصرار دارد که دارای دو نماینده باشد و در غرب مازندران نیز به دلیل بعد مسافت اصرار داریم که دو نماینده داشته باشیم و فعلا این کشمش وجود دارد.

شریعت نژاد با بیان اینکه مجلس با کلیت این طرح مخالفت کرده است ، اضافه کرد: در توضیحی هم که در مجلس دربارهاین طرح ارائه شد، افزایش نماینده برای مازندران مطرح نشده و این بحث بیشتر در استانهای دیگر و اطراف تهران پیش بینی شده است.

 نماینده مردم منطقه در خانه ملت درباره حرف و حدیث هایی که درباره جناح سیاسی وی بیان می شود، اظهار داشت: من بیشتر به مسلمانی فکر می کنم و در مجلس نیز عضو فراکسیون مستقلین بوده و در مباحث مربوط به امید من در زمره امیدی های مجلس بوده و عضو کانون عدالت و توسعه هستم.

 وی ادامه داد : اعتقادم بر این است که امروز در مجلس باید توجه ها به  دو مقوله مهم فرهنگ و اقتصاد  در کنار توجه به مسایل سیاسی معطوف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار