مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد

حمایت از تولید ملی مانع نفوذ اقتصادی دشمن

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: حمایت از تولید ملی سبب می‌شود تا اقتصاد ملی قوام یابد و بیگانگان به چپاول اموال ملی این سرزمین کمتر دست بزنند و به اهداف خود در نفوذ اقتصادی دست پیدا نکنند.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۱۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تبریک سال نو به نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی در حقیقت حمایت از تحقق تمدن اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان به دست مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن در چهار دهه از عمر انقلاب همیشه در حال توطئه علیه حکومت اسلامی بوده و لحظه‌ای در این مسیر غفلت نکرده است، گفت: دشمنان نظام در دهه‌های اخیر با تغییر روش به جنگ نرم و تغییر فرهنگ و سبک زندگی ملت بزرگ ایران روی آورده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: با توجه به این توطئه‌ها، رهبر فرزانه و بصیر انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته شعار‌هایی را برای سال‌ها انتخاب کرده‌اند که به‌عنوان راهبرد اساسی برای مردم و مسئولان کشور مطرح است.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر تمرکز خود را در مسأله اقتصاد، معیشت و سبک زندگی اجتماعی مردم در شعار‌های سال قرار داده‌اند، گفت: مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، راهبردی اساسی مقابل توطئه دشمنان ایجاد کردند و همگان را بدان جهت سوق دادند.

وی افزود: برخی از مسئولان با بی‌توجهی به این مسئله مهم، در مسیر خود حرکت کرده و مردم نیز با توجه به مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: رهبری امسال تمرکز را بر حمایت از کالای ایرانی قرار داده‌اند؛ چراکه یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از آن در جهت مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ اقتصادی است.

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید ملی سبب می‌شود تا اقتصاد ملی قوام یابد و بیگانگان به چپاول اموال ملی این سرزمین کمتر دست بزنند و به اهداف خود در نفوذ اقتصادی دست پیدا نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات