خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان قزوین:

تحقق شعار سال موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تحقق شعار سال را باید برای خود یک تکلیف شرعی دانست چون حمایت از تولید ملی و کالای داخلی موجب رونق اقتصاد داخلی و کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۰۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در مراسم آغاز سال کاری جدید که در سالن عدالت دادگستری اظهار کرد: امیدواریم با تلاش و همت آحاد مردم و مسئولین شعار سال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد تحقق یابد و دستگاه قضایی استان نیز در جهت محقق شدن شعار سال تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و در این مسیر نیز آمادگی کامل را داریم.
وی افزود: همه باید تحقق شعار سال را برای خود یک تکلیف شرعی بدانند، چون حمایت از تولید ملی و کالای داخلی موجب رونق اقتصاد داخلی و کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله بیکاری خواهد شد و در نتیجه موجب کاهش بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌شود که از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است.
این مسئول اذعان کرد: از زحمات همه شما همکاران قضایی و اداری در سال ۹۶ تقدیر و تشکر می‌کنم که با تلاش و کوشش، اهتمام، از خودگذشتگی کارنامه قابل قبولی را برای دادگستری استان رقم زده اید و آرامشی را که در استان حکم فرماست حاصل تلاش و جدیت شما در عرصه‌های مختلف است.
این مقام قضایی با بیان اولویت‌های هشت گانه دادگستری استان در سال ۹۷ اظهار کرد: در سال پیش رو دستگاه قضایی استان تمام تلاش و اهتمام خود را برای به ثمر رساندن اولویت‌های هشت گانه دادگستری که کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی، کاهش ورودی ها، کاهش اطاله دادرسی، کاهش موجودی، کاهش نقض آراء، کاهش منازعات و اختلافات، کاهش نارضایتی‌های عمومی و کاهش جمعیت کیفری است به کار خواهد گرفت.
رئیس کل دادگستری استان قزوین ابراز کرد: با یاری خدای متعال و با تلاش شما همکاران این اولویت‌ها به نتیجه خواهد رسید و امیدواریم کوشش شما استمرار و قوت و عمق بیشتری یابد تا در راستای رسالت خدمتی دستگاه قضایی بتوانیم توفیقات بیشتری را رقم بزنیم و در عرصه خدمت به مردم گام‌های استوارتری برداریم.
۱۰۰۴/پ ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها