رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان:

برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی جام نوروز در فراهان

رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان گفت : برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی جام نوروز با رویکرد احیای ورزش‌های بومی و محلی پیش‌بینی و در حال برگزاری می باشد.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۶۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، محمد غلامحسینی رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان اظهار کرد: مسابقات فوتبال به میزبانی دو روستای فشک و کودزر، مسابقات فوتسال به میزبانی بخش خنجین، تلخاب و روستاهای بخش مرکزی هر کدام با حضور 12 تیم و بازی‌های بومی محلی در چهار نقطه روستایی در حال برگزاری است و در دو خانه ورزش روستا مسابقات پینگ پنگ، مچ اندازی، شطرنج و دارت برگزار می شود.

وی ادامه داد : برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی جام نوروز با رویکرد احیای ورزش‌های بومی و محلی پیش‌بینی و در حال برگزاری می باشد.

غلامحسینی افزود : هم اکنون 4 خانه ورزش روستایی در شهرستان فراهان وجود دارد که با قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان به زودی 6 خانه جدید تجهیز و به جمع خانه‌های ورزش روستایی شهرستان افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: از مجموع این 6 خانه روستایی طی روزهای آینده عملیات تجهیز 2 خانه ورزش آغاز خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان گفت : در مجموع در برنامه‌های جام نوروزی بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی با رویکرد احیای ورزش‌های بومی و محلی پیش‌بینی و در حال برگزاری است.

به گفته وی 11 فروردین ماه نیز همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستای فشک برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات