خبرهای داغ:
خادم الشهدا:

اینجا برای من بهشت است

یکی از خادمان شهدا با بیان اینکه خاک پای زوار شهدا را می بوسم چرا که از صمیم قلب آنها را دوست دارم، گفت: اینجا برای من بهشت است و انگار به عمرم حساب نمی شود و خستگی را هم حس نمی کنم.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۶۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

سکینه شفیع خانی 50 ساله و یکی از خادمان شهدا حاضر در اردوگاه حضرت صاحب الامر(عج) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: مناطق عملیاتی جنوب کشور کربلای دوم محسوب می شود چرا که خون بسیاری از عزیزمان جان خود را برای حفظ این کشور و دین اسلام در این مناطق بر زمین ریخته شده است.

وی افزود: سال گذشته برای اولین بار در سفر راهیان نور شرکت کردم، در این سفر از خدا دو آرزو خواستم که یکی زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود و دیگری خادمی شهدا.

شفیع خانی بیان کرد: الحمدلله این 2 آرزوی من مورد عنایت خداوند قرار گرفت و امروز به عنوان خادم در اردوگاه به زوار شهدا خدمت رسانی می کنم.

این خادم شهدا عنوان کرد: برای شهدا هر کاری که از دستم بربیاید انجام می دهم چرا که آنها همه هستی خود را برای ما گذاشته اند لذا هر کاری کنیم باز هم حق آنها بر گردن ما بسیار است.

وی ادامه داد: خادمان آماده خدمت رسانی به زواری که به اینجا می آیند هستند و این خدمت رسانی صبح و شب نمی شناسد.

این بانوی قزوینی خاطرنشان کرد: در این دوره 12 روز به عنوان خادم الشهدا حضور دارم و از تمامی خادمان و زحمت کشان در سفر راهیان نور تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه سال هاست که به عنوان خادم در امام زاده حسین(ع) قزوین مشغول هستم و به این رسم و اقدام افتخار می کنم، تصریح کرد: خاک پای زوار شهدا را می بوسم چرا که از صمیم قلب آنها را دوست دارم.

شفیع خوانی عنوان کرد: اینجا برای من بهشت است و انگار به عمرم حساب نمی شود و خستگی را هم حس نمی کنم.

این خادم الشهدا تصریح کرد: شهدا به واقع زنده اند چرا که همواره حواس آنها به همه چیز هست و اعمال و کردار ما را نظاره گر هستند.

شفیع خانی در پایان گفت: از شهدا می خواهم مرا شفاعت کرده، راه شناخت خود را نصیب من کرده و افتخار خادمی خود را برای همیشه به من هم بدهند.

4001/ت30/ب101

ارسال نظرات
پر بیننده ها