خبرهای داغ:
خادم شهدا:

شهدا نماد ایستادگی و مقاومت

خادم شهدا گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای تفهیم دشمن شناسی و مقابله با جنگ نرم است و دراین زمینه باید کار مضاعف کرد همانطور که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته و
کد خبر: ۹۰۰۲۴۵۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

سیدعلی بابایی از خادمین شهدا سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج  قزوین اظهار داشت: شهدا نماد ایستادگی و مقاومت هستند و شهدای عظیم الشان ما به عنوان اسوه های ایستادگی، ایثار و مقاومت نشان دادند که می توان با ایمان و توکل به خدا در مقابل ابرقدرت ها کرد.

وی خاطر نشان کرد: راهیان نور بهترین فرصت برای تفهیم دشمن شناسی و مقابله با جنگ نرم است و دراین زمینه باید کار مضاعف کرد همانطور که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته و دارد.

بابایی افزود: دوران دفاع مقدس همچون برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می درخشد که باید همگی این ایام را بعنوان ایام الله گرامی داشته و به همدیگر یادآور شویم.

این خادم فرهنگی با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، اذعان داشت: هرساله دانش آموزان و دانشجویان که در اردوهاب راهیان نور حضور پیدا می کنند، که این خود مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد و هنوز جنگ تمام نشده است، جنگ قبلی جنگ سخت بود و الان شکل تاکتیک دشمن عوض شده است وبه صورت نرم شروع به کار کرده است.

عضو ستاد مرکزی راهیان نور سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری سالهای طولانی است که به بحث اقتصاد و تولید ملی و مصرف کالای ایرانی اشاره دارد و توصیه به فعالیت های زیاد در این زمینه دارد و امسال هم که فرمودند سال مصرف کالای ایرانی، که همه باید در این راستا بکوشیم تا موجب تولید فراوان و رفع بیکاری شود.

وی یادآور شد: مردم و مسئولین با همکاری و کمک هم کشور را از اقتصاد بیمار نجات دهیم و باید دیدگاه ها به بیرون از کشور نباشد اقتصاد مقاومتی ریاضت نیست.

4001/ت20/ب97

ارسال نظرات
پر بیننده ها