خبرهای داغ:
خادم راهیان نور:

هزینه برای راهیان نور سرمایه گذاری است

خادم راهیان نور در گفتگو با خبرنگار بسیج در هویزه گفت:در خصوص راهیان نور هر میزان هزینه شود چند برابر آن سرمایه گذاری برای نسل های حال و آینده محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۸۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

حسین شریفی در گفتگو با خبرنگار بسیج در هویزه گفت:۷سال است که خادم شهدا هستم و در این زمینه هرچقدر کار و هزینه شود سرمایه گذاری برای نسل حال و آینده بوده و اگر بتوانیم ۵ درصد جمعیت حاضر را جذب و تربیت انقلابی کنیم باز هم کشور به سمت ترقی پیش رفته است.
وی در ادامه اظهار داشت: بعد از پیاده روی اربعین بزرگترین همایش فرهنگی کشور بوده که باید با نگاه به آینده در غنی سازی این کاروانها کوشش فراوان شود.
شریفی تصریح کرد:زنده نگه داشتن یاد شهدا به معنای پیروزی در مسیر کشور است تا با دفاع مشروع و استفاده از تجربیات روزهای درد و رنج بار دیگر تلخی و ویرانی جنگ را تجربه نکنیم.
وی صمن اشاره به ضعف فرهنگی در کشور گفت: توقع داریم که تمام مسئولان وارد صحنه شوند و هرکس به اندازه توان خود در این حرکت عظیم فرهنگی کار کند تا بتوانیم با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بین جوانان و مردم پایه های اقتدار کشور را مستحکم کنیم.
خادم راهیان نور در پایان افزود: شهدا را دریابیم حتی با یک صلوات و در اینجا هزاران صلوات برای شهدا فرستاده می شود و بسیاری با توشه معنوی از این سفرباز می گردند.

1002/پ20/ب48

ارسال نظرات
پر بیننده ها