خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا:

بیش از 450 نفر از بوئین زهرا به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: بیش از 450 نفر از بسیجیان شهرستان بوئین زهرا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند
کد خبر: ۹۰۰۱۹۰۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  محمد علی ملک محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در حاشیه اعزام کاروانهای راهیان نور و در گفتگو با خبرنگار ما، راهیان نور را بزرگترین کار فرهنگی برای کشور دانست و گفت: امروز اعزام کاروانهای راهیان نور که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست نقش مهمی در پیوند نسل جوان با شهدا را ایفا می کند و فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و بصیرت را در جامعه زنده تر می کند.
وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی است تا جوانان عزیز بیعتی مجدد با آرمانهای شهدا داشته باشند و از نزدیک با رشادت ها و دلاوری های این عزیزان آشنا شوند.
ملک محمدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اعزام کاروانهای راهیان نور شهرستان بوئین زهرا با برگزاری جلسات متعدد در نظر گرفته شده است افزود: امسال سعی خواهیم کرد با هماهنگی های بیشتری از سالهای گذشته عمل شود تا به حول و قوه الهی کوچکترین مشکلی نداشته باشیم.
وی کیفیت راهیان نور امسال را متفاوت با سالهای گذشته دانست و عنوان کرد: امسال سعی ما بر این است که از ظرفیت وجودی روحانیون و راویان استفاده بهتری شود و اولویت ثبت نام با نفراتی بود که اولین بار اعزام می شوند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با اشاره به برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این دوره راهیان نور خاطرنشان کرد: فضاسازی بهتر فرهنگی محل اسکان، برگزاری مسابقه فرهنگی در طول مسیر، برگزاری جلسات هم اندیشی با موضوعات متنوع در محل اسکان کاروان ها و... از برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای راهیان نور امسال می باشد.
2001/ت20/ب 31

ارسال نظرات
پر بیننده ها