خبرهای داغ:
فرزند شهید در گفتگو با بسیج :

از خودگذشتند تا به اوج رسیدند

مجید دولاهی فرزنذ شهید در مصاحبه با خبرنگار ما گفت:ما بازمانده هایی هستیم که لیاقت پیوستن به قافله شهدا را نداشتیم و همانگونه که در کربلا بسیاری جا ماندند.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۰۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید دولاهی فرزند شهید در اروندکنار نشسته وبا حالت خاصی به آینده و گذشته ای که خاطراتش رمز ماندگاری ایران است نظاره گراست گویی به دنبال ردپایی از پدر و همرزمانش می گردد با طرافت کانال های ۲۵ کربلا و اروند را می نگرد شاید با تمام وجود پدر را حس می کند.
کنارش ایستادم و از وضعیت روز تحلیل های جالبی داشت.او نگران است که سند ۲۰۳۰به صورت خیلی خزنده در مدارس در حال تدریس و اجرا بوده و هیچ ارزشی از ارمانهای امام و شهدا در این تهاجم فرهنگی مدنظر مسئولان اجرایی نیست.
مجید دولاهی می گوید:ما بازمانده هایی هستیم که لیاقت پیوستن به قافله شهدا را نداشتیم و همانگونه که در کربلا بسیاری جا ماندند.
شهدا در کانال هایی ماندند که با نگاه به آینده و الهام از مکتب عاشورا جاودانه شدند. کسانی که تلاش دارند این کانال ها را فیلتر کنندخودساخته نیستند!شهدا اول از خود گذشتند تا به نقطه اوج رسیدند اما کسانیکه نمی توانند از کوچکترین وابستگی های دنیا دل بکنندقطعا لیاقت و شهامت ندارند که راه شهدا را ادامه دهند.
وی در پاسخ به سوالی که اگر همرزم پدر شهیدتان بودید دوست داشتید پرواز را با هم تجربه کنید؟گفت: اگر بودم قطعا همراه ایشان و خط وی را ادامه می دادم و اگر نتوانستیم و نبودیم تا دوران شهدا را تجربه کنیم باید خودرا برای خدا خالصانه آماده کنیم.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها