خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

استیضاح های صورت گرفته در مجلس بدون نتیجه بود

امام جمعه کنگاور در خطبه های امروز نماز جمعه استیضاح وزیران در مجلس را نمایشی دانشت و گفت: نمایندگان معتمدان مردم در مجلس هستند،نباید اجازه دهند حق مردم پایمال شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۸۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، حجت الاسلام لروند در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ملی شدن صنعت نفت، بیان داشت: این امربه عنوان یک روز بزرگ در تاریخ ایران ثبت شد و عاملان آن یعنی دکتر مصدق و آیت الله کاشانی سختی های زیادی کشیدند که در نهایت به سرانجام رسید.

 

وی ادامه داد:دکتر مصدق متاسفانه بعد ها به عوامل خودباخته داخلی و استکبار جهانی اعتماد کرد و در نهایت شکست خورد.

 

امام جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنان به استیضاح های صورت گرفته در مجلس اشاره داشت و گفت: جای تاسف دارد که وزیر در برابر مردم صحبت های میکنند که از واقعیت بسیار دور است و این به نوعی بی حرمتی به شعور مردم است.

 

وی ادامه داد: استیضاح یعنی توضیح خواستن و یعنی جواب دادن در برابر کوتاهی های صورت گرفته،اما متاسفانه در پایان بدون هیچ نتیجه ای به پایان میرسد.

 

حجت الاسلام لروند خطاب به نمایندگان ملت اظهار داشت: شما موظفید در برابر ملت امانت داری کنید که متاسفانه این عمل صورت نمیگیرد،لذا اعتماد مردم را از خود سلب خواهید کرد.

 

وی در بخش دیگری ازسخنان خود اظهار داشت: امروز اختلاس گران بزرگ به واسطه ارتباط با مسئولین مملکت،چه برادر رئیس جمهور،چه معاون اول و چه مسئولین دولت های قبلی؛ دست به کلاهبرداری های کلان چند هزارمیلیاردی میکنند و با قید وثیقه آزاد می شوند امام یک کارگر بی نوا به خاطر چند میلیون تومان باید به زندان برود.

ارسال نظرات