خبرهای داغ:
با هدف ساماندهی و درمان معتادان در طول ایام نوروزی صورت می گیرد:

پذیرش و درمان معتادان متجاهر در مراکز اقامتی ترک اعتیاد سازمان بهزیستی استان

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: طبق اعلام و مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان، 8 مرکز اقامتی در سطح استان با تیم درمانی و حمایتی و تجهیزات لازم آمادگی پذیرش بیماران ارجاع شده از سوی نیروی انتظامی را از 20 اسفند ماه ۹۶ لغایت پایان اردیبهشت ماه سال ۹۷، به مدت 70 روز تا اتمام دوره کامل معتادان دارند.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۲۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به پذیرش و درمان معتادان متجاهر در مراکز اقامتی ترک اعتیاد سازمان بهزیستی استان در طول ایام نوروزی بیان کرد: این کار با هدف ساماندهی و درمان این بیماران انجام می شود.
وی گفت: طبق اعلام و مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان، 8 مرکز اقامتی در سطح استان با تیم درمانی و حمایتی و تجهیزات لازم آمادگی پذیرش بیماران ارجاع شده از سوی نیروی انتظامی را از 20 اسفند ماه ۹۶ لغایت پایان اردیبهشت ماه سال ۹۷، به مدت 70 روز تا اتمام دوره کامل معتادان دارند. 
مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: در صورتی که بیمار معتاد با وجود بستر مناسب برای درمان و وجود همه امکانات حاضر به ترک نباشد، متجاهر شناخته شده و درچنین شرایطی ناگزیر باید او را به مراکز درمان اجباری ارجاع داد. 
وارثی عنوان کرد: کلیه خدمات نگهداری و درمان این بیماران به صورت رایگان ارائه می گردد و در حال حاضر 21 مرکز نگهداری و درمان تحت نظارت سازمان بهزیستی که یک مرکز جهت درمان معتادان زن و 20 مرکز برای مردان معتاد مشغول به فعالیت می باشند.
وی افزود: مراکز اقامتی و کاهش آسیب استان در طرح نوروزی شامل قزوین مسیر نجات، شلتر، پر پرواز آسمانی، آرامش سبز آسمانی مهاجر می باشد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: همچنین این مراکز در شهرستان های تاکستان پاک نهاد بهاران، آبیک تبسم و نشاط زندگی، البرز بپاخاستگان دشت بهشت، شلتر و در شهرستان ویین زهرا باغبان سبز دشتابی می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها