خبرهای داغ:

برگزاری مراسم گرامیداشت روز شهید و روز شهرستان در ثلاث باباجانی

مراسم گرامیداشت روز شهید و روز شهرستان در راستای سالروز بمباران روستای شیخ صله در سالن امتحانات آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۸۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، با حضور مسئولین،‌ ائمه جمعه و جماعات ،‌خانواده های معظم شهدا و عموم مردم شهرستان ثلاث باباجانی مراسم گرامیداشت روز شهید و روز شهرستان در راستای سالروز بمباران روستای شیخ صله در سالن امتحانات آموزش و پرورش برگزار شد.

 

فرمانده سپاه شهرستان ثلاث باباجانی با تقدیر و تشکر از مهمانان اظهار داشت :‌امروز برای ما روز مهمی است چراکه امروز ،‌ روز شهید و تکریم از مقام شهدا است .

 

سرهنگ امیر حمزه خزایی گفت:‌ در واقع میزبان اصلی این مراسم معنوی ،‌ خانواده های معظم شهدا هستند و ما امروز مهمان خانواده های معظم شهدای ثلاث باباجانی هستیم.

 

 

سرهنگ خزایی افزود: ثلاث باباجانی در دوران دفاع مقدس ۱۳۷ شهید گلگون کفن را تقدیم نظام و انقلاب کرد و این نشان از انقلاب مداری این دیار عزیز را می دهد.

 

وی هچنین عنوان کرد:‌ وفاداری به انقلاب و نظام همچنان در میان این مردم می درخشد به گونه ای که دو تن از مردمان این دیار در دفاع از کشور و مبارزه با جریان های تکفیری به شهادت رسیدند .

 

 

فرمانده سپاه شهرستان ثلاث باباجانی گفت:‌ ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

 

سرهنگ امیر حمزه خزایی خاطرنشان کرد:‌ شهدا با آگاهی و بینش و بصیرت رفتند و ما برای ادامه راه شهدا باید از این خصایص برخوردار باشیم.

 

 

وی بیان داشت:‌ اگر امروز دشمنانان با ایران اسلامی دشمنی دارند و در پی ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند این به دلیل راهبرد اسلامی ایران و قاطعیت رهبری است .

 

در ادامه این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص) به عنوان سخنران این برنامه اظهار داشت :‌عاقبت به خیر شدن یعنی راه شهدا رفتن .

 

حجت الاسلام فرهاد شکری گفت:‌ در روز قیامت جایگاه های افراد را به پست و مقام نمی سنجند بلکه با اعمال آنها جایگاه ها سنجیده می شوند.

 

حجت الاسلام شکری افزود :‌ سعادت انسان در شهادت است و هر کسی که شهید شد به سعادت دست یافته است.

 

 

وی بیان داشت :‌ هر لحظه امکان داره که روزی از این دنیا برویم اما خوش به حال کسی که از این دنیا را با خون پاک خودش ترک می کند .

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص) گفت :‌ مقام شهید بسیار بالا است به طوری که در کلام خداوند متعال و بزرگان می تواند به صورت گسترده یافت .

حجت الاسلام فرهاد شکری اضافه کرد :‌ جایگاه شهید به اندازه ای است که غسل و کفن نمی خواهد .

 

 

حجت الاسلام شکری در ادامه افزود : امثال شهید شعری و محمدی بازنشسته شده بودند اما چرا خداوند پایان عمر این عزیزان را اینچنین قرار داد . چون خداوند آنها را دوست داشت و آنها را پیش خودش برد.

 

وی گفت : آمریکا و عربستان و اسرائیل و همپیمانانشان داعش را تجهیز کردند به همه ی امکانات روز و پول مجهز کردند تا امنیت جمهوری اسلامی را دچار خدشه کنند .

 

حجت الاسلام شکری بیان داشت :‌ اما با وجود خون پاک شهیدان جمهوری اسلامی ایران تنواست با اتکا به فضل الهی و جوانان با ایمان در این کارزار سربلند بیرون بیایید.

ارسال نظرات