خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان مطرح کرد

راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی برای انتقال فرهنگ جنگ به نسل جوان

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی برای انتقال فرهنگ جنگ به نسل جوان امروزی است که توانسته است بیشترین اثرگذاری‌ها را داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۶۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی برای انتقال فرهنگ جنگ به نسل جوانحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت میلاد پرکت حضرت زهرای اطهر(س) با اشاره به بحث اعزام راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور پیوندی استوار و پایدار بین دفاع مقدس و نسل جوان امروزی است که باید هر روز تقویت شود.

وی افزود: راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی برای انتقال فرهنگ جنگ به نسل جوان امروزی است که توانسته است بیشترین اثرگذاری‌ها را داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان  یادآور شد: امروز  برای هیچ دلسوز انقلابی پوشیده نیست که گسترش تفکر و اندیشه‌های رزمندگان دفاع مقدس رمز پیروزی و جاودانگی  انقلاب اسلامی است که در قالب فرهنگ دفاع مقدس و بسیجی در جامعه ایران اسلامی در جریان است.

وی با بیان اینکه مسئولین باید توجه بیشتری به راهیان نور داشته باشند، عنوان کرد: راهبان نور برنامه‌ای فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات