خبرهای داغ:
مسئول اردوهای راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول اردوهای راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری اردوهای راهیان نور محلات از 28 اسفند ماه 96 تا 12 فرودین ماه سال 97 خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۵۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

آغاز اردوهای راهیان نور محلات استان همدان از 28 اسفند ماهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن ترکمان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اعزام اردوهای راهیان نور استان همدان در سال 96 از 3 اردیبهشت امسال آغازشده و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز ادامه می‌یابد.

وی بابیان اینکه سهمیه دانش‌آموزی در نظر گرفته‌شده برای راهیان نور استان همدان 16 هزار نفر است، افزود: تا امروز 14 هزار و 200 دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس به جنوب و غرب کشور اعزام ‌شده‌اند.

مسئول اردوهای راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دانش آموزان در اردوهای سه‌روزه راهیان نور از مناطق عملیاتی والفجر8، اروندکنار، کربلای 4، شلمچه، نهرخین، معراج شهدای اهواز، بازی دراز، مرصاد و پادگان سرپل ذهاب بازدید کرده‌اند، ابراز کرد: در اردوهای راهیان نور جنوب کشور دانش آموزان در رزم شبانه که بسیار مورد استقبال آن‌ها واقع‌شده است شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اعزام اردوهای راهیان نور دانشجویان استان نیز از 15 اسفند آغازشده و تا 25 اسفندماه نیز ادامه می‌یابد، عنوان کرد: اگرچه ظرفیت تعیین‌شده در این بخش نیز برای استان 2 هزار نفر بوده است اما امروز 3 هزار نفر از دانشجویان ثبت‌نام کرده‌اند.

ترکمان بابیان اینکه اردوهای راهیان نور دانشجویی در قالب اردوهای 4  و 5 روزه برگزار می‌شود، ابراز کرد: اردوهای راهیان نور محلات نیز از 28 اسفندماه آغازشده و تا 12 فرودین ماه سال 97 ادامه می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه در اردوهای راهیان نور محلات آمادگی اعزام و میزبانی از 5 هزار نفر راداریم، تصریح کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت درراهیان نور می‌توانند با مراجعه به حوزه‌های مقاومت بسیج استان ثبت‌نام کنند.

مسئول اردوهای راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: افرادی که مایل هستند به‌صورت خانوادگی در مناطق عملیاتی حاضر شوند نیز می‌توانند با مراجعه به حوزه‌های مقاومت بسیج ثبت‌نام کرده و از خدمات اسکان و تغذیه سپاه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات