خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان گفت: راهیان نور بستر بسیار مناسب برای تجلیل از رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان غیور این مرز و بوم است.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۹۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

راهیان نور بستری برای تجلیل از رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگانحجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید اجازه داد حماسه عظیم دفاع مقدس دستخوش فراموشی و تحریف شود، اظهار داشت: راهیان نور به عنوان سفر معنوی تجربیات فراوانی را عاید زائر می‌کند و سفری کاملاً بصیرت افزا است.

وی بیان داشت: تمام عزت و عظمت مردم فهیم ایران به برکت خون شهدا و رزمندگان عزیز 8 سال دفاع مقدس است که در سرزمین‌های راهیان نور بر زمین ریخته شده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان افزود: همه ما موظف به پاسداشت این خون‌ها هستیم و راهیان نور بستر بسیار مناسب برای تجلیل از رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان غیور این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: راهیان نور حرکتی بسیار پسندیده و به جاست که هر کدام از ما باید تبرک بجوئیم از نفس‌های معطر جوانان مومن و انقلابی که مخلصانه در این سرزمین جان در طبق اخلاص گذاشتند و از میهن خود پاسداری کردند.

حسنی تصریح کرد: راهیان نور بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم ناجوانمردانه دشمن است و بسترساز زیارت با معرفت است.

*اعزام 260طلبه و روحانی به عنوان مبلغ در کاروان‌های راهیان نور

وی با اشاره بر اقدامات  سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در خصوص اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در سال 96 عنوان کرد: اعزام راهیان نور دانش‌آموزی در چهار مرحله صورت گرفت.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان گفت: دو مرحله از این اعزام‌ها به مناطق عملیاتی غرب کشور و در قالب اردوهای دانش‌آموزی برادر و اردوهای دانش‌آموزی خواهر و دو مرحله نیز به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوهای برادران دانش‌آموز و اردوهای خواهران دانش اموز بود.

وی تصریح کرد: در مجموع 260 نفر برادر و خواهر طلبه و روحانی در سال 96 این کاروان‌ها را، به عنوان مبلغ همراهی کرده‌اند.

حسنی ابراز داشت: حضور روحانی حضوری بسیار موثر بوده و ما از توان این عزیزان در محورهای پاسخ به شبهات دینی و بصیرتی، بیان احکام و پاسخ به سوالات شرعی، بیان روایت و همچنین اقامه نماز اول وقت بهره برده‌ایم که این خود تأثیر بسیار مضاعفی بر داشته‌های معنوی و بصیرتی دانش‌آموزان داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات