خبرهای داغ:
امام جمعه شهر جوکار:

مسیر و مکتب امام خمینی(ره) مسیر حضرت فاطمه (س) بود

امام جمعه شهر جوکار گفت: مسیر، مکتب و حرکت امام(ره) و هر آنچه ایشان در زندگی خود داشت مسیر مادرش حضرت فاطمه زهرا(س) بود.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۷۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

مسیر و مکتب امام خمینی(ره) مسیر حضرت فاطمه (س) بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدرضا امیدی با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و میلاد امام خمینی(ره) بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: مادران شهدا، مادرانی  هستند که حقیقتا زینب‌وار و فاطمه‌وار در مسیر زندگی حرکت کردند.

وی با بیان اینکه ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)  مقارن با ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) است، افزود: مسیر، مکتب و حرکت امام(ره) و هر آنچه ایشان در زندگی خود داشت مسیر مادرش حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

امام جمعه جوکار با اشاره به استقامت امام(ره) در مسیر انقلاب و دین و تلاش در رسیدن به اهداف والای انقلاب گفت: امام(ره) همانند مادرش حضرت فاطمه (س) دست از مسیر ولایت و حقیقت نکشید.

وی با اشاره به ویژگی دیگر حضرت امام(ره) اظهار داشت: امام(ره) در همه مراحل زندگی خود و انقلاب، خدا را در نظر داشت و  از مسیر خدا و حق انحراف پیدا نکرد، ایشان کسی بود که هرچه داشت برای خدا بود و این عظمت و افتخار رهبری امام(ره) است.

امیدی یادآور شد: حضرت فاطمه(س) در طول عمرشان مقابل نظام کفر بود و با خطبه ها و بیانات خود با انزجار طاغوت زمان به مبارزه با طاغوتیان پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات