امام جمعه موقت ملایر گفت: حضرت زهرا(س) روحیه انقلابی داشت و امام خمینی(ره) فرزند برومندش نیز روحیه انقلابی از ایشان داشت.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۶۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

حضرت زهرا(س) روحیه انقلابی داشتحجت الاسلام احسان ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) یک الگوی فراتر از جنسیت و الگویی کامل برای تمام جهانیان است.

وی افزود: قرآن اساساً در جایی که الگو معرفی می‌کند چه زن باشد چه مرد، آن را به عنوان جنسیت معرفی نمی‌کند بلکه آن را به عنوان یک الگوی فراتر از جنسیتی معرفی می‌کند.

امام جمعه موقت ملایر ابراز داشت: وقتی حضرت فاطمه زهرا(س) نماز می‌خواندند، نور نمازش به آسمان نورافشانی می کرد همان طور که ستارگان انوارشان به زمین نورافشانی می‌کند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) یک بانوی با فضیلت بود، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) به فرزندانش نماز وعبادت تعلیم می‌داد.

ترکاشوند با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) بسیار با فرزندانش مهربان بود، گفت: حضرت زهرا(س) روحیه انقلابی داشت و امام خمینی(ره) فرزند برومندش نیز روحیه انقلابی از ایشان داشت.

وی با بیان اینکه همه ما در راستای نشر سبک زندگی فاطمی تلاش کنیم، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) سنت فرزندآوری را تقویت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات