خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

عملیات روانی دشمن جلوه دادن جامعه به‌صورت بحرانی و ضد دین و انقلاب است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تلاش دشمن برای تزریق ناامیدی به جامعه از اصلاح وضع موجود و شکاف بین جامعه و آرمان‌های انقلاب گفت: این عملیات روانی دشمن است که جامعه را بحرانی و ضد دین و ضد انقلاب جلوه دهد.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۳۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

عملیات روانی دشمن جلوه دادن جامعه به‌صورت بحرانی و ضد دین و انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی‌یمین در جلسه رفع شبهات سیاسی تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به دلایل عقلی و منطقی قانون حجاب در کشور اظهار داشت: حجاب در کشور ما اجبار نیست بلکه قانون است و قانون بودن آن نیز به دلایل متقن برای دوام و قوام نظام اجتماعی ضروری است.

وی افزود: موضوع کشف حجاب و  اختیاری بودن آن اکنون به نماد لجاجت و دشمنی با نظام اسلامی تبدیل شده و بدیهی است که نظام حق دارد با این موضوع برخورد کند.

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص طرح رفراندوم از سوی دشمنان بیان داشت: چنین موضوعی در هیچ کجای دنیا مشروعیت نداشته و پذیرفته نیست؛ ضمن اینکه در کشور ما هر چهار سال با انتخابات ریاست جمهوری و هر 22 بهمن در کف خیابان‌ها رفراندوم جمهوری اسلامی تجدید می‌شود و علاوه بر آن در صورت پذیرش برگزاری آن، مخالفان نظام هیچ‌گاه نتیجه خلاف خواست خود را قبول نخواهند کرد و کشور را ملتهب خواهند کرد.

وی با تشریح روند قانونی اعتراض در کشور گفت: طبیعی است که هیچ کشوری در دنیا اجازه اعتراض و تجمع خودسرانه بدون مجوز را نمی‌دهد و مجازات‌های سختی نیز برای آن در دنیا وجود دارد و هرگونه اعتراض قانونی و با مجوز هیچ ایرادی نداشته و بلکه مورد تأیید و حتی مطالبه رهبری و دلسوزان نظام است.

حسینی‌یمین همچنین با اشاره به تلاش دشمن برای تزریق ناامیدی به جامعه از اصلاح وضع موجود و شکاف بین جامعه و آرمان‌های انقلاب اظهار داشت: بسیاری از امواج ناامیدی در کشور از طرف بیگانگان هدایت می‌شود و اوضاع کشور هرگز به آن وخامتی که دشمن به تصویر می‌کشد، نیست.

وی ادامه داد: این عملیات روانی دشمن است که جامعه را بحرانی و ضد دین و ضد انقلاب جلوه دهد در حالی که مردم به زندگی روزمره، سفرها، خریدها و... مشغول هستند و نیز میلیون‌ها زن ایرانی محجبه در کشور وجود داشته و 22 بهمن‌های تماشایی نیز ذائقه و میل و علاقه مردم به نظام را اثبات می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه به رفتار و اقدامات جریان انحرافی اشاره و تصریح کرد: این سخنان و نامه‌ها اصلا برای ما عجیب نیست و تازگی ندارد و سرنوشت طلحه و زبیرها برای همه مسئولان و خواص و حتی ما متصور است و باید با بصیرت موضع‌گیری کرده و وقایع را تحلیل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات