خبرهای داغ:
یکی از اساتید حوزه علمیه:

جوانان ما باید یزید و شمر زمان خود را بشناسند

یکی از اساتید حوزه علمیه گفت: آفتی که دشمنان می‌خواهند در هیأت‌های ما رواج دهند جدایی دین از سیاست است بنابراین جوانان ما باید یزید و شمر زمان خود را بشناسند تا به آفت‌هایی که دشمنان اسلام در جامعه رواج داده مبتلا نشوند.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۴۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶

جوانان ما باید یزید و شمر زمان خود را بشناسندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام داوود ذاکری در همایش پایان سال هیأت رزمندگان استان همدان که در شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار داشت:  دشمن با اصل هیأت‌ها کاری ندارد با به انحراف کشاندن آنها کار دارد.

وی افزود: ما نباید غصه تعطیل شدن هیأت‌ها را بخوریم، ما باید غصه خراب شدن هیأت‌ها را بخوریم زیرا خداوند فرموده است هرگز حرارت امام حسین(ع) در دل‌ها خاموش نخواهد شد.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد : یک هیأتی قبل از اینکه بچه هیأتی باشد باید بچه مسلمان باشد و به شرعیات دین اعتقاد داشته باشد هیأتی نباید به اسم امام حسین (ع) حق الناس بکند و دین را نادیده بگیرد چراکه هدف وسیله را توجیه نمی کند اگر هدف امام حسین(ع) است راه نیز باید حسینی باشد.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در شب عاشورا به یارانش فرمود اگر کسی حق الناس بر گردنش است امشب برگردد چراکه من در روز قیامت نمی‌توانم جواب حق الناسی که بر گردنش است را بدهم.

ذاکری ابراز داشت: اگر دو نفر زیر پرچم امام حسین(ع) بودند و با هم اختلاف داشتند و نتوانستند باهم کنار بیایند به طور قطع یکی از آنها زیر پرچم ارباب نیست و فکر می‌کند که زیر پرچم ارباب است.

وی یادآور شد: دیگر آفتی که دشمنان می‌خواهند در هیأت‌های ما رواج دهند جدایی دین از سیاست است بنابراین جوانان ما باید یزید و شمر زمان خود را بشناسند تا به آفت‌هایی که دشمنان اسلام در جامعه رواج داده مبتلا نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات