خبرهای داغ:
توسط معاون توسعه منابع سازمان تعزیرات حکومتی صورت گرفت:

بازدید از ساختمان جدید اداره‌ کل تعزیرات حکومتی قزوین

معاون توسعه منابع سازمان تعزیرات حکومتی از همکاران اداره‌کل و ساختمان جدید تعزیرات حکومتی قزوین دیدار و بازدید به‌ عمل آورد.
کد خبر: ۸۹۹۶۲۳۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صابری معاون توسعه منابع سازمان تعزیرات حکومتی از همکاران اداره‌کل و ساختمان جدید تعزیرات حکومتی قزوین دیدار و بازدید به‌ عمل آورد.
در این بازدید که در فضایی صمیمانه برگزار شد صابری معاون توسعه منابع سازمان تعزیرات حکومتی با تمام همکاران اداری و قضایی مستقر در ساختمان جدید دیدار و گفت‌وگو کرده و از نزدیک با مشکلات کارکنان این اداره‌کل در خصوص وضعیت استخدامی و پرسنلی آشنا شدند.
صابری معاون توسعه منابع سازمان تعزیرات حکومتی ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت نامطلوب ساختمان اداری سابق و کمبودهای ناشی از فضای اداری و مشکلات مربوط به آن فعالیت پرسنل این اداره‌کل را جهادگرانه توصیف کرده و ضمن ابراز رضایت از تلاش‌های مدیرکل استان در جهت تملک ساختمان جدید، موفقیت‌های اداره‌کل تعزیرات قزوین در کسب رتبه‌های کم‌نظیر کشوری و استانی را ستوده و این اداره‌کل را نمونه‌ای کارآمد و موفق در اقتصاد مقاومتی معرفی کردند.
صابری در ادامه به بحث آموزش پرسنل در آینده و برنامه‌های تدوین شده اعم از اداری و قضایی چه در حوزه عمومی و تخصصی اشاره کرد و افزود: موضوع بازنگری در آیین نامه شعب در دست بررسی است و چارت سازمانی جدید که به ادارات‌کل ابلاغ شده کارگشای رفع بسیاری از مشکلات حاضر همکاران خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در نظر است تا برای استخدام 250 نفر در سال آینده مجوز لازم کسب شود و تمامی قراردادهای استخدامی در سازمان تعزیرات حکومتی طبق قانون خدمات کشوری ساماندهی شود‌.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها