نشست خبری ستاد هفته زن سپاه استان بوشهر برگزار شد

نشست خبری ستاد هفته زن سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به همت بسیج جامعه زنان این استان و با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در مهمانسرای کوثر این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۵۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) در این نشست گفت: میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و اهمیّت آن در آموزه­ های دینی بر هیچ کس پوشیده نیست تا جایی که اگر ما امروز می­ بینیم بعد از هزار و چهارصد سال اسلام هر روز نسبت به گذشته قلّه های فتح و پیروزی را به تصرف خود درآورده و روز به روز رو به جلو و در حال اشاعه در تمام نقاط است به خاطر وجود معصومین علیهم السلام به خصوص حضرت فاطمه زهرا (س) است.

سرهنگ سهراب انبارکی اظهار کرد: فاطمه (س) یک شخص و یک فرد نبود بلکه یک جریان حق در برابر باطل بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این نشست از تجلیل از یک زن رزمنده بوشهری در هفته زن خبر داد و گفت: امسال در هفته زن از خانم عارف زاده مسئول بسیج خواهران خرمشهر که اصالتاً بوشهری هستند و در هشت سال دفاع مقدّس در مناطق جنگی در کنار همسر خود حضور داشته و خدمات خیلی خوبی را به نظام کرده­ اند، تجلیل می­ شود.

خانم بوشهری نژاد اظهار کرد: در این همایش که پانزدهم اسفند ماه سال جاری به مناسبت هفته زن در سالن اجتماعات بانک صادرات بوشهر برگزار می­ شود از مادران و همسران شهدا و 60 بانوی فرهیخته فرهنگی نیز تجلیل به عمل می­ آید.

وی تصریح کرد: هفته مبارک زن از شنبه 12 اسفند ماه آغاز شده است که در این هفته برنامه­ های گوناگونی توسط بسیج خواهران سپاه­ های شهرستانی در سراسر استان برگزار می­ شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات