معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) در دیدار با رئیس و جمعی از معاونان اداره کل دادگستری استان بوشهر گفت: سپاه هم در بخش ایجابی و هم در بخش سلبی همکار دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۵۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۶
سپاه در بخش ایجابی و سلبی همکار دستگاه قضایی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی عدالت، عدالت خواهی و مبارزه با ظلم را از ویژگی های ذاتی بشر عنوان و اظهار کرد: ائمه معصومین علیهم السلام نیز بر این ویژگی ها تاکید داشته و امروز نیز دستگاه قضایی در این راستا اقدامات ارزنده‌ای را در سطح جامعه انجام می دهد که نقش این دستگاه بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی نهادینه کردن روح انقلابی گری را در دستگاه ها و نهادهای مختلف مهم ارزیابی و تاکید کرد: امروز فراوانی هجمات، حملات و تخریب های ظالمانه به سمت نهادهای منتسب به ولایت است که دستگاه قضایی و سپاه پاسداران دو دستگاهی هستند که آماج بیش ترین تخریب ها هستند که لازم است این دو دستگاه بیش از پیش در کنار هم بوده و با هم دیگر هم افزایی داشته باشند.
سرهنگ محمود شریفی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) نیز در این دیدار گفت: سازمان بسیج حقوقدانان استان همانند سایر اقشار بسیج ضمن دنبال کردن مجموعه فعالیت ها و اقدامات ارزشمند فکری، عقیدتی، فرهنگی و علمی در جهت ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه حقوقدانان تلاش کرده و رویکرد اصلی ما نیز در این زمینه تخصصی شدن فعالیت های این قشر از بسیج است.

دکتر جمادی رئیس اداره کل دادگستری استان نیز در این دیدار گفت: امروز با استفاده از ظرفیّت بزرگی که در سازمان بسیج حقوقدانان وجود دارد می­توان جرائم مختلف را کنترل و حتّی میزان آن­ها را نیز کاهش دهیم.

در این دیدار سرهنگ محمود شریفی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج حقوقدانان استان معرفی و از زحمات سرهنگ اسلام مرادی مسئول سابق این سازمان تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/
ارسال نظرات