خبرهای داغ:
در ستاد راهیان نور شهرستان البرز مطرح شد:

800 نفر از شهرستان البرز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: 800 نفر از شهرستان البرز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۳۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در ستاد راهیان نور شهرستان البرز که صبح امروز(یکشنبه) در سالن جلسات فرمانداری شهرستان البرز با حضور امام جمعه این شهر، رییس سازمان تبلیغات شهرستان البرز، شهردارهای بخش های مختلف البرز و سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته برای نوروز امسال 800 شهروند از شهرستان البر در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: جمعیتی حدود 200 تن از این مجموعه به صورت خود جوش رهسپار این سفر معنوی می شوند و وظیفه اسکان آنها به عهده سپاه امام رضا(ع) می باشد.
این مسئول اذعان کرد: آغاز اعزام این زائران از 28 اسفند ماه سال جاری است و تا 2 فروردین ماه سال 97 ادامه خواهد داشت.
حیدری یادآور شد: همشهریان عزیزمان در این سفر از فکه، هویزه، دهلاویه، شلمچه، اروند رود و دوکوهه بازدید خواهند کرد و از نزدیک با محل رویداد جنگ تحمیلی آشنا خواهند شد.
فرمانده سپاه شهرستان البرز در پایان با اشاره به هدف برگزاری این اردو ها اذعان کرد: امیدواریم که مردم شریف ما با مشاهده نزدیک محل اتفاق افتادن یکی از مهم ترین اتفاقات صده اخیر تجدید پیمانی با ارمان های شهدا و امام راحل داشته باشند و بتوانند سیره زندگی شهدای عزیز را در زندگی خود پیش بگیرند و از برکات و اثرات آن بهره مند گردند.
3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها