خبرهای داغ:
در شهرستان البرز برگزار شد :

همایش تجلیل از خانواده شهدا در شهرستان البرز

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : ولایت پذیری توصیه همه شهدا است و امروز همه ها در فرهنگ گسترش ایثار شهادت در جامعه تلاش کنیم .
کد خبر: ۸۹۹۵۳۹۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیجدر قزوین، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در همایش تجلیل از خانواده شهدا که در سالن شهید آوینی شهر الوند برگزار شد اظهار داشت : شهدا به ما نیازی ندارند بلکه تمام یادواره ها که انجام می دهیم به جهت این است که ما نیازمند آنها هستیم .
وی ادامه داد : یکی از توصیه های اصلی شهدا ولایت پذیری و نماز اول وقت و اخلاص در عمل است . توصیه شهدا را و ساده زیستی آن ها را الگو و اسوه خود قرار دهیم .
وی با بیان اینکه جلسه با خانواده شهدا مهم ترین جلسات است افزود : چرا باید برخی از مسوولان اجرایی در این جلسات نباشند درحالی که می توانیم بهره های زیادی از این جلسات به دست آوریم .
سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : ولایت پذیری توصیه همه شهدا است و امروز همه ها در فرهنگ گسترش ایثار شهادت در جامعه تلاش کنیم .
وی در پایان از اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس خبر داد و افزود : در اردیبهشت سال آینده ایثارگران سپاه مادران شهدا را به مشهد مقدس اعزام خواهند کرد .
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدا و همسرانشان تجلیل به عمل آمد.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها