خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين:

گلکاري بهاره در فضاي سبز شهر قزوين آغاز شد

محمدصادق مظفري، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: با هدف زيباسازي و طراوت محيط شهري، گلكاري بهاره در فضاي سبز قزوين آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۷۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين؛ مظفري مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين اظهار کرد: با توجه به پيش‌بيني بسترهاي فصلي كاري در فضاي سبز ، عمليات کاشت گل هاي فصلي بنفشه در رنگ هاي متنوع آغاز شده است.
مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قزوين با اشاره به وجود گل‌هاي دايمي، پوششي و درختچه هاي زينتي در بوستان ها ، ميادين و لچكي هاي فضاي سبز شهر افزود: گلکاري فصلي نيز در كنار گلكاري دايمي همه ساله در اسفندماه و به طور متوسط در حدود 7 هزار متر مربع كاشته مي شود.
وي افزود: عمليات كاشت گل‌هاي فصلي متناسب با شرايط آب و هوايي قزوين در بوستان ها ، ميادين و لچكي‌ها و بلوارهاي اصلي شهر اجرا مي شود كه با توجه به ظرافت و وجود گل‌هاي رنگارنگ ، زيبايي و طراوت خاصي به سيماي شهري مي‌بخشد.
در پايان روابط عمومي سازمان از شهروندان تقاضا دارد با توجه به فوايد فضاي سبز و اثربخشي آن در زيبايي سيماي شهري و تاثيرات مثبتي که گل ها در روحيه شهروندان دارد در حفظ و نگهداري گل هاکوشا باشند .
1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها