فرماندهی انتظامی دیر خبر داد:

اولویت نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش مسافران نوروزی

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: حفظ امنیت و آرامش مهمانان نوروزی از مهم‌ترین ماموریت‌های پیش روی نیروی انتظامی شهرستان دیر است.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۴۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

سرهنگ پاسدار فرهاد آراوند صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دیر، اظهار داشت: حفظ امنیت و آرامش خانواده‌ها و مهمانان نوروزی اولویت کاری در طرح نوروزی نیروی انتظامی شهرستان دیر است.

وی گفت: طرح نوروزی نیروی انتظامی از 25 اسفند ماه سال جاری شروع و تا 15 فروردین ماه با هدف پیشگیری از وقوع جرم، تسهیل در رفت و آمد و روان سازی ترافیک، کاهش سوانح رانندگی و تلفات جانی آن و برقراری نظم و امنیت در یهنه جغرافیایی ماموریت ها اجرا می شود.

آراوند افزود: در طرح نوروزی با هرگونه جرایم و ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر با قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر تصریح کرد: در شهرستان دیر برای رفاه مسافران نوروزی بیش از 5 ایستگاه پلیس مستقر می شود که هر ایستگاه به اندازه یک پاسگاه انتظامی است.

سرهنگ آراوند گفت: مردم با مشارکت خود در ایام نوروز می‌توانند همراهی خوبی با پلیس داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان و مسافران نوروزی خواست تا هرگونه انتقاد، شکایت و یا تقدیر با شماره ۱۹۷و همچنین با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات