خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار تأکید کرد

ضرورت آموزش‌ مهارتی زندگی برای مهار طلاق در جامعه

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با تأکید بر ضرورت انجام آموزش‌ مهارتی زندگی برای مهار طلاق در جامعه گفت: تدوین بسته آموزشی برای زوجین، آموزش مهارت‌های زندگی قبل از ازدواج و ارائه خدماتی همچون مشاوره و استفاده از اساتید مجرب برای بهبود و استمرار زوجین است.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۹۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

ضرورت آموزش‌ مهارتی زندگی برای مهار طلاق در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مهدی هندی ورکانه در مجمع عالی بسیج شهرستان بهار با بیان اینکه یکی از رفتارهای اجتماعی انسان تشکیل خانواده است، بیان داشت: پایه و اساس تشکیل خانواده ازدواج است.

وی با تأکید بر انجام آموزش‌ مهارتی زندگی برای مهار طلاق در جامعه گفت: تدوین بسته آموزشی برای زوجین، آموزش مهارت‌های زندگی قبل از ازدواج و ارائه خدماتی همچون مشاوره و استفاده از اساتید مجرب برای بهبود و استمرار زوجین است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود: مجمع عالی بسیج، جلسات مرتب و ماهیانه دارد و مسئولین اقشار موضوعات مهم اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی را رصد می‌کند و در جلسه طرح موضوع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انجام هماهنگی‌های لازم با نهادها و ادارات شهرستان بهار، برای اجرای بهتر موضوعات مطروحه از جمله طلاق و سازماندهی و شناسایی مربیان و مجریان و مشاوران تخصصی در راستای کاهش طلاق از جمله اقدامات اقشار در مجمع عالی بسیج شهرستان بهار است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات