خبرهای داغ:
بسیج فتنه دراویش را تحلیل میکند:

سرهایی که در پاسداران بر روی نیزه رفت

فرقه دراویش پس از اینکه نفوذ خود را در کشور توسعه دادند از طرف روباه پیر استعمار مورد توجه قرار گرفتند لذا با انحراف از آیین شاه نعمت الله ولی به مواردی پرداختند که هم رزم بهاییت در خدمت انگلستان و اسراییل به سیر خود ادامه دادند تا بتوانند به صورت پنهانی در لایه های مختلف به پیش بروند.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۰۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

خبرگزای بسیج در قزوین، فرقه دراویش پس از اینکه نفوذ خود را در کشور توسعه دادند از طرف روباه پیر استعمار مورد توجه قرار گرفتند لذا با انحراف از آیین شاه نعمت الله ولی به مواردی پرداختند که هم رزم بهاییت در خدمت انگلستان و اسراییل به سیر خود ادامه دادند تا بتوانند به صورت پنهانی در لایه های مختلف به پیش بروند.
طبق شواهد این فرقه که از زاهدانه نشینی و دوره گردی به بالا شهر نشینی روی آوردند و با گردن کلفتی در برابر دولت و نظام برای آزادی یک سارق می ایستند و بیش از ۵ نفر را شهید و ۳۵ نفر را مجروح به اموال عمومی آسیب وارد کرده اما مماشات بیش از دولت و نیروی انتظامی نگرانی هایی را در آینده خواهیم داشت.
برکسی پوشیده نیست که دولت برای گرفتن رای مجدد خطوط قرمز امنیت را زیر پا گذاشت و با مطرح کردن ظلم به قومیت ها و اهل تسنن توسط نظام آرا خود را از این اقلیت ها گرفت و حمایت هایی هم در زمینه های مختلف جذب کرد،ازجمله فرمان نورعلی تابنده به پیروانش برای دادن رای به دولت را می توان یکی از عوامل اصلی مماشات با این فرقه ضاله دراویش بهایی مسلک خواند.
به نظر می رسد در آینده طرح برخورد با هنجارشکنان با سر سختی جدی و کوبنده پیگیری شود تا نتوانند به راحتی قتل و کشتار راه بیندازند! در این آشوب نوعی قدرت و توهم زیاده طلبی به این فرقه دست داد و باید منتظر اقدامات بعدی این گروه شد تا نتیجه تبرئه این گروه دراویش بهایی مسلک توسط مسیولین و برخی نماینده های مجلس را دید که بسیار سنگین ترازحادثه پاسداران خواهد بود.
برخی نمایندگان نگران راننده اتوبوس هستند که در حالت مستی خسارت جانی و مالی به مردم زده است اما کمترین دفاع را از شهدای مظلوم شد تا همه بدانند که انقلاب در غربت به سر می برود هرکس حافظ امنیت باشد در خارج توسط داعش و غرب سر بریده می شود و در داخل هم توسط داعش های وطنی بهایی مسلک با ضربات قمه و چاقو و شلیک های پی در پی مزد پاسداری خویش را می بیند.
کاش در این آشوب ها فرزند یکی از مسئولین قربانی می شد آن وقت قلع و قمع دراویش را همگان به وضوح می دیدند، از جان فرزندان ملت مایه گذاشته می شود تا عده ای زیاده خواه و جاسوس دست به هر خیانتی زده و ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهند.فاجعه سوریه و عراق را برای ایران تدارک دیده اند.
وقتی دانشگاه مربلند نظر مردم را در خصوص پایبندی مردم به جمهوری اسلامی منتشر کرد بلافاصله سرویس های غربی عبری و عربی در پاریس تشکیل جلسه دادند تا این موضوع را بررسی کرده و راه کار مقابله با این نظر سنجی را بررسی کنند.
اما در ایران هیچ مسئولی احساس خطر نمی کند و اصلا به مرحله ای رسیده است که همه فهمیدند جاسوسی کمترین مجازات را در این دارد و هرچقدر بزرگتر باشد با شما بیشتر مدارا می شود. برای برون رفت از این مسایل دولت از لاک دفاعی و مماشات با ارازل و اوباش بیرون بیاید و امنیت را برای خشنودی جامعه جهانی به حراج نگذاریم که اگر ازدست برود اولین قربانی خبودمسئولین و مردم خواهند بود.

 1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها