مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

روحانیت مرزبانان عقیده و ایمان/امام خمینی(ره) بزرگترین سند افتخار جامعه روحانیت

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: روحانیت مرزبانان عقیده و ایمان هستند و همواره در کنار مردم بوده‌اند، این مهم را در دوران دفاع مقدس شاهدیم که روحانیون پرچم دار بوده و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۸۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ در نخستین همایش تجلیل از حماسه‌سازان روحانی و طلبه استان مرکزی که در محل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه همه رزمندگان تلاش کردند در عرصه دفاع حضور داشته باشند، گفت: روحانیت نیز در عرصه دفاع نقش موثری داشتند و تلاش شده تا آماری از تعداد روحانیون رزمنده استان تهیه شود.

وی افزود: تاکنون تعداد 153 روحانی رزمنده استان مرکزی شناسایی شده و این آمار هنوز قطعی نیست چراکه در حال جمع‌آوری اطلاعات کافی در این زمینه هستیم، اطلاعات و اسناد مربوط به تعداد 103 شهید روحانی استان نیز گردآوری شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شهید محلاتی، پدر حضرت امام خمینی(ره)، شهید سنجانی و... که هر کدام به جای خود باید در کنگره‌ای به آن‌ها پرداخته شود؛ شهادت حاج آقا مصطفی فرزند حضرت امام خمینی(ره) که خود باعث جوشش حرکت انقلاب شد همه از قشر روحانیت هستند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد دو روحانی آزاده، 55 روحانی جانباز را نیز بخشی از افتخارات این استان دانست و گفت: روحانیت همواره مشعل دار و پرچم دار است و این افتخار روحانیت است که در سختی‌ها کنار مردم هستند و در غم و شادی مردم حضور دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در طول تاریخ، علمای بزرگ شیعه منشأ اثر بوده و اسلام ناب محمدی(ص) را حفظ کرده‌اند، روحانیت مرزبانان عقیده و ایمان هستند همواره در کنار مردم بوده‌اند، در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که خود پرچم دار شده و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

وی افزود: روحانیت در کنار مردم، غمخوار مردم و مدافع مردم بوده‌اند و این افتخار بزرگی است که باید آن را حفظ کنیم این مسئولیت روحانیت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز هم در بحث محرومیت‌زدایی شاهد حضور روحانیت در عرصه فرهنگی در اردوهای جهادی در کنار دیگر جهادگران هستیم. نباید سنگر را خالی بگذاریم روحانیت سند افتخار بزرگی را دارد که این سند برای همیشه و برای همه عصرها و نسل ها باقی خواهد ماند و آن هم وجود مبارک حضرت امام خمینی(ره) است که باعث احیای اسلام شد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد خاطرنشان کرد: اگر امروز در دنیا نام شیعه و اسلام می درخشد به برکت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است و امروز باید این راه را با پرچمداری حضرت امام خمینی(ره) دنبال کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات