خبرهای داغ:
مدیر کل بهزیستی استان قزوین خبر داد:

پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان مستمری به توانخواهان بهزیستی

وارثی گفت: در ۹ ماهه سالجاری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به توانخواهان واجدالشرایط مستمری پرداخت شده است
کد خبر: ۸۹۸۹۴۱۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در خصوص پرداخت یارانه به مراکز بهزیستی استان بیان کرد: از ابتدای سال ۹۶ تا آبان ماه سالجاری، ۳ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان یارانه به ۲۱ مرکز توانبخشی، پرداخت شده است. 
وی گفت: از این میزان ۳ میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان به مراکز شبانه روزی و بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به مراکز ویزیت درمنزل، مراقبت درمنزل و مناطق محروم اختصاص یافته است.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: همچنین در ۹ ماه سالجاری ۶ هزار و ۱۵۱ پرونده به مجتمع‌های خدمات بهزیستی جهت بررسی واگذار شده است.
وارثی افزود: اعتبار ابلاغی این پرونده‌ها بیش از ۵۰۰ میلیون تومان بوده و ۱۰ موسسه مردم نهاد تحت نظارت سازمان بهزیستی به ۷ هزار و ۷۵۰ نفر خدمات توانبخشی ارائه می‌دهند.
وی با اشاره به مستمری بگیران حوزه بهزیستی عنوان کرد: در ۹ ماهه سالجاری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به توانخواهان واجدالشرایط مستمری پرداخت شده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: همچنین در این مدت بیش از ۳۱ میلیون تومان برای کمک هزینه ترخیص از مراکز شبانه روزی پرداخت شده و ماهانه به ۴۰ نفر، بیش از ۳۹ میلیون تومان کمک هزینه نگهداری در منزل داده می‌شود.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها