برگزاری کرسی آزاد اندیشی دانش آموزان شهرستان سوادکوه شمالی

بزک چهره فاسد و سیاسی پهلوی مستبد با هدف مقابله با نظام اسلامی در بین نسل های جدید است

سیاوشی گفت: معاندین نظام با بزک چهره سیاسی و مدیریت دوران پهلوی نسل جوان که فاقد حافظه تاریخی نسبت به رژیم مستبد پهلوی است را در مسیر مقابله با نظام اسلامی قرار داده و نظام گذشته را به عنوان جامعه آرمانی به آن معرفی کند و راه بازگشت به رفاه و زندگی مناسب را رجوع به نظام سلطنتی نشان دهد.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۰۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به همت حوزه دانش آموزی و و احد سیاسی ناحیه سوادکوه شمالی و به مناسبت دهه فجر کرسی آزاد اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی و چالش های پیش روی آن در دبیرستان شهید ابراهیمی شیرگاه برگزار گردید.

در این برنامه محمد سیاوشی از هادیان سیاسی شهرستان  سوادکوه با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: دشمنان آگاه و با تجربه و دوستان ناآگاه بی دغدغه، امروز در یک مسیر با بسیج  امکانات تلاش دارند با سیاه‌نمایی از دوران مدیریت نظام اسلامی و تبرئه چهره نظام سلطنتی پهلوی، وضعیت مدیریت و کارکرد جمهوری اسلامی را نامناسب و ضعیف معرفی کنند.

 وی گفت: معاندین نظام با بزک چهره سیاسی و مدیریت دوران پهلوی نسل جوان که فاقد حافظه تاریخی نسبت به رژیم مستبد پهلوی است را در مسیر مقابله با نظام اسلامی قرار داده و نظام گذشته را به عنوان جامعه آرمانی به آن معرفی کند و راه بازگشت به رفاه و زندگی مناسب را رجوع به نظام سلطنتی نشان دهد.

وی ادامه داد:  این تلاش‌های مستمر و منظم که جهت تحریف انقلاب و روی‌گردان کردن نسل دوم و سوم از این حرکت عظیم انجام می پذیرد؛ امروزه به اوج خود رسیده است که نمونه عینی این تلاش را در آشوب های دی‌ماه 1396در شعارها، میزگردهای ماهواره ها و شبکه های اجتماعی،‌ قابل مشاهده بود.

در ادامه برنامه نیز هر یک از دانش آموزان پرسش و شبهات خود را طرح نمودند و آقای سیاوشی به پرسش های مطرح شده پاسخ دادند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار