خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند:

پیروزی انقلاب مدیون رهبری و شهدا ومردم انقلابی و همیشه در صحنه است

امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: اصل پیروزی انقلاب و تداوم انقلاب در این مسیر دشوار مدیون استقامت و مقاومت این ملت بزرگ و شریف است.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۳۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

پیروزی انقلاب مدیون رهبری و شهدا ومردم  انقلابی و همیشه در صحنه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در جمع راهپیمایان نهاوند ضمن تبریک به حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) از حضور پرشور مردم شریف نهاوند قدردانی کرد.

وی افزد: اصل پیروزی انقلاب و تداوم انقلاب در این مسیر دشوار مدیون استقامت و مقاومت این ملت بزرگ و شریف است.

امام جمعه شهرستان نهاوند تصریح کرد: بعد از لطف خدا و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و بعد از وحدت و اتحاد مردم، مهمترین علت پیروزی مقاومت و استقامت این مردم همیشه در صحنه است.

وی افزود: نهاوندی‌ها مفتخر هستند در سال 52 و 53 شهدای گرانقدری مانند شهدای گروه ابوذر و در اوایل انقلاب شهدای زیادی تقدیم کرده‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز 850 شهید والامقام تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌اند.

مغیثی تصریح کرد: آخرین شهید این دیار که چند روز پیش تقدیم این نهضت و انقلاب و این مملکت شده است شهید «احمد شوهانی» والامقام بود و این افتخار بسیار بزرگی است که در تاریخ ثبت شده است.

وی اظهار داشت: ما در این مملکت شهید داده‌ایم و نتیجه این رشادت‌ها و شهادت‌ها استواری و تداوم و گسترش این نظام و انقلاب است و امروز این انقلاب در بسیاری از مناطقی  که ما حتی فکرش را هم نمی‌کردیم گسترش پیدا کرده است.

امام جمعه نهاوند ابراز داشت: رکن دیگری که باعث تداوم این نظام و انقلاب شده، ولایت رهبری است که به اعتقاد ما این ولایت را همان ولایت حضرت بقیه الله (عج) می دانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات