خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده این است که ملت ما آگاهانه همچون همیشه همراه و پشتیبان نظام اسلامی و خاموش کننده آتش فتنه‌ها و آشوب‌ها در کشور است.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۰۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

راهپیمایی 22 بهمن بیانگر پشتیبانی آگاهانه ملت ایران از نظام اسلامیحجت الاسلام مهدی بیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از الطاف و نصرت‌های الهی بود که خداوند نصیب ملت ایران کرد.

وی افزود: این انقلاب بزرگ امروز در حالی وارد چهل سالگی خود می‌شود که مسیری پر عزت و سرشار از اقتدار را پیموده است و سربلندی امروز ما نتیجه و پاداش عهد و پیمانی است که با خدا و رسول خدا(ص) برای نصرت دین الهی بسته بودیم.

‍رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی اجر عظیم الهی به وفا‌داری ملت مسلمان ایران است، اظهار داشت: امسال نیز به لطف خداوند در 6 نقطه شهرستان ملایر از جمله ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه و اسلامشهر آق‌گل و در 6 نقطه روستایی در علی آباد دمق،حسین آباد ناظم، انوچ، آورزمان، پیروز و جوزان همزمان با سراسر کشور راهپیمایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ملایر از میدان امام خمینی (ره) مراسم راهپیمایی را شروع کرده و در میدان امام حسین (ع) تجمع می‌کنند و  سرود 1357 نفری دانش آموزان به مناسبت سال پیروزی انقلاب سروده خواهد شد.

بیات ابراز داشت: راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده این است که ملت ما آگاهانه همچون همیشه همراه و پشتیبان نظام اسلامی و خاموش کننده آتش فتنه‌ها و آشوب‌ها در کشور است.

وی با بیان اینکه شایسته است مسئولان و مدیران نظام اسلامی قدرت و عظمت پایه‌های مردمی نظام اسلامی را درک کنند، گفت: مسئولان باید عمیقاً و مجدّانه در مسیر خدمت به این مردم انقلابی گام بردارند و این ملت فداکار را در مسیر عزت و اقتدار همراهی کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات