خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ملت بزرگ ایران امروز آمریکا و هم‌پیمانانش را به چالش کشیده است/22 بهمن روز قدر ملت ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت: ملت بزرگ ایران امروز توانسته است آمریکا و هم‌پیمانانش را به چالش بکشد.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۲۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

ملت بزرگ ایران امروز آمریکا و هم‌پیمانانش را به چالش کشیده است/22  بهمن روز قــدر ملـت ایـرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، علی آقامحمدی امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن اسدآباد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان کـرد: در سال 57 ملت ایران اراده کردند تا شاه را از سلطنت به زیر بکشند که با رهبری‌های حکیمانه امام راحل به این مهم نائل شدند.

وی تصریح کرد: مسئولین مملکت باید همانند امام خمینی(ره) باشند و بدانند که شهوت قدرت و ثروت به درد آنان نمی‌خورد که اگر به دنبال قدرت و ثروت بودند و اینگونه تفکری داشته باشند باید بدانند سیلی محکمی از مردم خواهند خورد.

این مقام مسئول با بیان اینکه انسان نباید با گمراه شدن دیگران خود را گمراه شده ببیند، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان فکر می‌کردند با چند پیام در فضای مجازی و ترقه‌بازی سطح شهرها می‌توانند به نظام خدشه وارد کنند اما با حماقت‌های خود متوجه شدند که اینگونه اعمال هیچ‌گاه به اسم ملت نوشته نخواهد نشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت‌های علمی کشور اشاره کرد و گفت: دشمن فکر این را نمی‌کرد که جوانان نسل بعد از انقلاب قادر به طی کردن مسیرپیشرفت باشند و به مرحله‌ای برسند که هم اینک کشورمان در بسیاری از علوم به سطوح عالی رسیده باشد.

آقامحمدی ضمن اشاره به اینکه 22 بهمن روز قدر ملت ایران است، افزود: امروز همه کسانی که قدم در راه این مسیرگذاشته اند رزمنده و مجاهد انقلاب هستند.

وی در ادامه بیان کرد: آمریکا با صرف مبلغی بالغ بر 6 هزار میلیارد دلار در کشورهای افغانستان و عراق سعی بر منزوی کردن کشورمان را داشت که به فضل خدا دچار شکست مفتضحانه ای در این کشورها شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت بزرگ ایران امروز توانسته است آمریکا و هم‌پیمانانش را به چالش بکشد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار در کشور یمن به دنبال منزوی کردن ایران اسلامی است، افزود: در این کشور نیز می‌بینیم که پایگاه های منطقه ای استکبار همچون عربستان سعودی دچار شکست‌های متعددی در این جبهه شده‌اند.

آقامحمدی با اشاره به جبهه مقاومت گفت: در هنگام محاصره کاخ ریاست جمهوری سوریه سردارهمدانی به همراه خانواده خود به این کشور رفت و با رشادت‌های خود مانع از سقوط حکومت بشار اسد شد.

وی با بیان اینکه مردم همدان باید به وجود شهیدانی چون «همدانی» افتخارکنند، افزود: این شهید و همرزمانش از نسل پاک «ابوذرغفاری» هستند که قرن‌ها پیش بذر محبت علی را در ممالکی مثل لبنان کاشت تا امروز شاهد تولد تشکل‌های انقلابی همانند حزب الله باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات