به مناسبت دهه فجر:

محفل انس با قرآن در دیر برگزار شد

بوشهر-به مناسبت ایام الله دهه فجر محفل انس با قرآن با حضور کاروان قرآنی اعزامی از مشهد مقدس و قاریان و حافظان شهرستان دیر در مسجد النبی شهر دیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۸۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، این مراسم شاگاه دیروز با حضور چشمگیر مردم و مسئولان شهرستان دیر در مسجد النبی شهر دیر برپا شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بندر دیر اظهار داشت: محفل قرآنی باید با درک و عمل به قرآن کریم باشد تا در دل و روح مردم تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های قرآنی، گفت: در روایت های زیادی  قرائت و حفظ قرآن سفارش شده است.

حسینی افزود: تلاوت قرآن کریم عامل گشایش برکت در زندگی فردی و اجتماعی است.

امام جمعه بندر دیر تصریح کرد: واجب است که ما با بهره گیری و الگو برداری از قرآن از دریچه عقل، علم، یقین و خویشتن داری در برابر هوی و هوس های شیطانی، رشد و کمال انسانی و اخلاقی را در خود تقویت کنیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: قرآن کتابی برای تمام قرون است و در تمام زمینه های زندگی بشری راهکار و برنامه نیز دارد که با عنایت به آیات الهی می تواند ما را در راه سعادت رهنمون سازد.

در حاشه این مراسم سرهنگ پاسدار میرزا احمدی فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی باعث ترویج سبک زندگی اسلامی می شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان می شود گفت: سپاه نیز خوشبختانه به این مقوله نگاه ویژه ای دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر در پایان تنها راه رستگاری را متمسک شدن به قرآن و انس گرفتن با کلام وحی و اهل بیت دانست.

انتهای خبر./

ارسال نظرات